اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عسگری محمدیان در گفت‌وگو با فارس:

کشتی‌گیران لیگ ایران امسال انگیزه خوبی ندارند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کشتی شهدای ساری گفت: مسابقات لیگ کشتی در سال‌های گذشته پویاتر و باکیفیت‌تر برگزار می‌شد، اما در سال‌های کنونی هیجان و انگیزه خوبی در بین کشتی‌گیران دیده نمی‌شود.

کشتی‌گیران لیگ ایران امسال انگیزه خوبی ندارند

عسگری محمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری در آستانه دیدار تیمش مقابل داماش بابل گفت: باید حمایت بیشتری از سوی مسئولان استانی و شهرستانی صورت گیرد.

این کشتی‌گیر برجسته سال‌های نه چندان دور جهان بیان داشت: دو تیم داماش و شهدا از هر نظر که بخواهیم قابل مقایسه نیستند.

وی افزود: تیم شهدای ساری در آخرین لحظات با کشتی‌گیران کاملا جوان بومی وارد لیگ شد، اما در مقابل مدیریت داماش بابل کشتی‌گیران باتجربه ملی‌پوش و کادر فنی بسیار قوی را روانه لیگ کردند.

سرمربی تیم کشتی شهدای ساری تصریح کرد: با توجه به جوانی تیم، کشتی‌گیرانم برابر نام حریفان خود هیچ ترس و دلهره‌ای ندارند.

محمدیان گفت: تماشاگران بسیار و فهیمی داریم و شاید با تشویق هواداران و تعصب و جنگندگی کشتی‌گیران جوان در برابر حریف نامدار پیروز شدیم.

وی در ادامه ابراز داشت: در حال حاضر دو مسابقه انجام دادیم که موفق به یک پیروزی و یک شکست شدیم و در ادامه نیز بهتر از گذشته کار خواهیم کرد.

سرمربی کشتی شهدای ساری گفت: تیم به صورت داوطلبانه در آخرین لحظات وارد لیگ شد و به همین منظور از مسئولان استانی و شهرستانی می‌خواهیم که کشتی‌گیران جوان و آینده‌دار کشور را بیشتر حمایت کنند.

محمدیان در پایان افزود: مسابقات لیگ کشتی در سال‌های گذشته پویاتر و باکیفیت‌تر برگزار می‌شد اما در سال‌های کنونی هیجان و انگیزه خوبی در بین کشتی‌گیران دیده نمی‌شود.

به گزارش فارس، تیم شهدای ساری در هفته چهارم لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور پنج‌شنبه 23 آذر از ساعت 17 و 30 دقیقه در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری میزبان دیگر تیم هم استانی خود داماش صدرا بابل است.

در جدول رده‌بندی داماش صدرای بابل دو پیروزی و شهدای ساری نیز یک پیروزی و یک شکست دارد.

انتهای پیام/86005/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول