اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی ساری خبر داد

احتمال برگزاری جام جهانی کشتی در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی شهرستان ساری گفت: احتمال دارد که رقابت‌های کشتی آزاد جام جهانی 2013 به میزبانی مازندران در ساری برگزار شود.

احتمال برگزاری جام جهانی کشتی در مازندران

اکبر صفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران پیشنهاد میزبانی را به فدراسیون کشتی دادند که در صورت موافقت این احتمال وجود دارد که ساری برای دومین بار میزبان این تورنمنت مهم جهانی باشد.

وی تصریح کرد: مسابقات کشتی جام جهانی 2013 به میزبانی ایران در اواخر اسفند ماه برگزار خواهد شد که تاکنون استان‌های تهران، اصفهان و مازندران پیشنهاد میزبانی را به فدراسیون دادند.

صفری گفت: ساری یک‌بار در سال 2006 تجربه میزبانی جام جهانی کشتی آزاد را داشته و به خوبی می‌تواند از عهده این میزبانی هم برآید.

رئیس هیئت کشتی ساری در ادامه از حضور بیش از یک‌هزار کشتی‌گیر سازمان یافته در این شهرستان خبر داد و افزود: در حال حاضر کشتی‌گیران مرکز استان موفق به کسب مدال‌های مختلف برون و درون مرزی شدند.

وی از حضور بیش از 10 کشتی‌گیر ساروی در اردوی تیم‌های ملی خبر داد و ابراز داشت: مهم‌ترین برنامه هیئت توسعه و شکوفایی این رشته ورزشی در کشور و استان است.

صفری گفت: برای ارتقای سطح دانش مربیان و داوران کلاس‌های مختلف مربیگری و داوری با حضور مدرسان فدراسیون کشتی در ساری برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کشتی ساری در پایان خاطر نشان کرد: در لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور ساری 2 نماینده به نام‌های شهدا و گاز حضور دارند که تیم شهدا با توجه به جوان‌گرایی و عدم حمایت اسپانسر عالی کار کرد، اما تیم گاز نتوانست انتظارات مسئولان شهرستانی را با نتایج ضعیفش برآورده کند.

انتهای پیام/86005/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول