اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد

حضور 7 کشتی‌گیر مازندرانی در رقابت‌های جام یاریگین روسیه

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی مازندران از حضور 7 کشتی‌گیر آزادکار مازندرانی در رقابت‌های جام بین‌المللی یاریگین روسیه خبر داد.

حضور 7 کشتی‌گیر مازندرانی در رقابت‌های جام یاریگین روسیه

غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: در مسابقات کشتی آزاد جام بین‌المللی یاریگین روسیه که حکم جایزه بزرگ فیلا را نیز دارد، کشورها و کشتی‌گیران معتبر دنیا حضور می‌یابند.

وی افزود: عارف محمدزاده در وزن 55 کیلوگرم، آرش دنگسرکی در 60 کیلوگرم و بهنام احسان‌پور در 60 کیلوگرم، محمد یوسفی در 66 کیلوگرم، رضا افضلی در 74 کیلوگرم، محمدجواد ابراهیمی در 84 کیلوگرم و حامد طالبی‌زرین‌کمر در وزن 96 کیلوگرم به عنوان هفت کشتی‌گیر مازندرانی در این رقابت‌ها هستند.

دبیر هیئت کشتی مازندران تصریح کرد: هدایت ملی‌پوشان در این رقابت‌ها بر عهده غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی و رسول خادم نیز به عنوان مدیر فنی تیم است.

نوری‌زاده گفت: مسابقات بین‌المللی جام یاریگین با حضور کشورهای مختلف ششم تا هشتم بهمن در شهر کراسنویارسک روسیه برگزار می‌شود.

وی در ادامه از برگزاری هفته چهارم و دور نخست برگشت لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور در 21 آذر خبر داد و اظهار داشت: در این روز شش نماینده کشتی مازندران به دیدار حریفان می‌روند.

نوری‌زاده درباره نتایج شش نماینده کشتی مازندران در لیگ برتر کشور در دور رفت افزود: در حال حاضر تیم‌های پرسپولیس جویبار، داماش صدرا بابل در گروه‌های خود صدرنشین هستند و تیم‌های سایپا تنکابن، شهدای ساری و صدرا زیراب در لیگ خوب کار کردند اما گاز مازندران با توجه به سابقه حضور چندین ساله در لیگ با عملکرد ضعیف خود به هیچ عنوان انتظارات را برآورده نکرد.  

انتهای پیام/86005/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول