اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای چهار سال دیگر

جلال صابریون رئیس هیئت کشتی استان همدان شد

خبرگزاری فارس: با برگزاری مجمع هیئت کشتی استان همدان جلال صابریون برای چهار سال دیگر در جایگاه رئیس هیئت کشتی استان قرار گرفت.

جلال صابریون رئیس هیئت کشتی استان همدان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مجمع هیئت کشتی استان همدان روز گذشته با حضور اعضا و همچنین حسن رنگرز نایب رئیس فدراسیون کشتی به همراه هاشمی‌نسب مسئول کمیته استان‌های فدراسیون برای انتخابات رئیس هیئت کشتی استان تشکیل جلسه داد.

در ابتدای این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و رئیس مجمع اظهار داشت: کشتی در استان همدان جایگاه ویژه‌ای دارد و امروز نیز برای تعیین تکلیف رئیس هیئت اعضا گردهم آمده‌اند.

سید عبدی افتخاری افزود: مصاحبه‌ای دیدم که در هیئت کشتی انتخاب نیست و انتصاب است، امروز در این جمع 17 نفر حق رأی دارند بنده مطلقاً از بدو ورود خود به استان همدان تا به امروز برای مجامع تعیین تکلیف نکرده و احترام خاصی قائل بوده‌ام.

وی تصریح کرد: اگر قانون به بنده اختیار می‌داد که مثل 10 سال پیش رئیس هیئت را انتخاب کنم، شاید هیچ کدام از بزرگواران امروز کاندیدا نبودند و شاید خیلی از عزیزانی که امروز در مسند ریاست هیئت‌های ورزشی در استان همدان هستند، نباشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: همان گونه که بارها و بارها در مجامع مشخص شده من به شخصی رأی دادم و شخص دیگری برنده شده است، نمونه عینی آن در انتخابات وزنه برداری بود بنده و رضازاده هر دو به دشتی رای دادیم اما رضاخانی رئیس هیئت شد که جوان پر انرژی است و در مدت کوتاهی که رئیس هیئت بوده کارهای خوبی انجام شده است.

وی ادامه داد: ما یک رأی داریم و در قبال این یک رأی مسئول هستیم و اگر بخواهیم اعمال نفوذ کنیم خیلی راحت است، اما فرد مدیر باید جواب دهد که آیا در این اظهار نظر آیا اختیار داشته این کار را انجام بدهد.

افتخاری خاطرنشان کرد: خوشبختانه کشتی و فوتبال همدان صاحب جایگاه است و عزیزان به راحتی می‌توانند انتخاب کنند؛ در آینده هم کسی نمی‌تواند بگوید چرا این فرد انتخاب شده چرا که مجمع انتخاب کرده است.

وی گفت: مجمع ما امروز هم یکی از قوی‌ترین مجامع است و در بین اعضا دو داور خوب، دو مربی بسیار پرسابقه و با تجربه و سه ورزشکار قهرمان داریم، بقیه جایگاه‌ها هم قانون مشخص کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان در پایان سخنان خود افزود: در این انتخابات هر فردی رای بیاورد باید از تمام توان استفاده کند، مشکل کشتی ما مدیریت نیست مشکل ما نبودن اتحاد است، امروز باید همه دور همه جمع شوند تا کشتی همدان به جایگاه واقعی خود برسد.

در این مجمع بهرام ترکمان، سید مجتبی خسروی، محمدحسن سلیمانی و جلال صابریون به عنوان کاندیدای تصدی ریاست هیئت حضور داشتند که در پایان از 19 رأی ماخوذه جلال صابریون با 14 رأی برای چهارمین سال متوالی به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب شد و محمدحسن سلیمانی دیگر کاندیدا این مجمع نیز پنج رأی را به خود اختصاص داد.

در این جلسه همچنین حاضرین به مناسبت درگذشت مساوات قهرمان و مربی اسبق کشتی استان، یاد وی را گرامی داشتند.

در پایان جلسه صابریون رئیس هیئت کشتی استان اظهار داشت: شاید روز گذشته صحبت این بود که امروز انتخابات انتصاباتی برگزار شود اما مجمع با آرامش خاصی برگزار شد و همه حاشیه‌ها را کنار زد.

وی افزود: امروز دست یاری دراز می‌کنم تا هر فردی که صاحب نظر است و احساس می‌کند کشتی عقب ماندگی داشته و نیاز به رشد دارد در هر بخشی همکاری کرده و کمک کند.

انتهای پیام/2499/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول