اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عباس حاج‌کناری:

کشتی سرنوشت‌سازی مقابل حریف داریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کشتی صدرای زیراب گفت: مقابل دیگر تیم هم‌استانی خود در این هفته کشتی سرنوشت‌سازی داریم.

کشتی سرنوشت‌سازی مقابل حریف داریم

عباس حاج‌کناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: کشتی سخت و دشواری مقابل تیم خوب سایپا تنکابن داریم که باید در این دیدار خارج از خانه پیروز شویم.

وی تصریح کرد: تیم بسیار جوان و کم‌تجربه‌ای را روانه لیگ کردیم که با توجه به جوان‌گرایی نتیجه خوبی کسب کردیم.

سرمربی صدرای زیراب بیان داشت: اگر در این مسابقات کشتی‌گیرانم کمی شانس داشتند، نتایج در این گروه می‌توانست چیز دیگری باشد.

حاج‌کناری گفت: همان طور که اعلام کردم تیم خوبی داریم و کشتی‌گیران جوانم عزم را جذب کردند تا در سه دیدار خود در دور برگشت با قدرت مقابل حریفان ظاهر شوند.

وی افزود: در لیگ امسال کشتی‌گیران مطرح به چند تیم با توجه به سرمایه‌گذاری خوبی که مدیران آنها که هزینه کردند، جذب شدند و بقیه تیم‌ها نیز توان قدرت کشتی‌گیران باتجربه را نداشتند و با جوانان حاضر شدند.

حاج‌کناری در پایان از مدیریت باشگاه محبوب قبادیان به خاطر حمایتش از کشتی تشکر کرد و خاطر نشان کرد: مسئولان ورزش کشور و فدراسیون باید سرمایه‌هایی همچون قبادیان که برای ورزش کشور هزینه می‌کند را به خوبی حفظ کنند.

به گزارش فارس، تیم صدرای زیراب در هفته چهارم لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور پنج‌شنبه 23 آذر در سالن امام رضا (ع) تنکابن از ساعت 17 و 30 دقیقه مهمان تیم هم‌استانی خود سایپا شمال تنکابن است.

انتهای پیام/86005/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول