اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاج‌کناری در گفت‌وگو با فارس:

امیدوار به صعود در لیگ کشتی هستیم/ تا الان بدشانس بودیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کشتی صدرای زیراب پس از شکست تیمش مقابل سایپا شمال تنکابن گفت: هنوز 2 کشتی دیگر برای تیم باقی مانده که با پیروزی مقابل حریفان می‌توانیم در مرحله بعد به صعود امیدوار باشیم.

امیدوار به صعود در لیگ کشتی هستیم/ تا الان بدشانس بودیم

عباس حاج‌کناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: 2 تیم در حضور تماشاگران پرشور کشتی خوبی را به نمایش گذاشتند که در نهایت با بدشانسی شکست خوردیم.

وی افزود: در 2 وزن از کشتی‌گیران توقع بیشتری داشتم که کشتی‌گیران جوان با تجربه‌ام انتظارات کادر فنی را برآورده نکردند.

سرمربی صدرای زیراب با انتقاد از قضاوت داوران این دیدار اظهار داشت: در مسابقه حساس بین 2 تیم هم استانی، فدراسیون باید از داوران باتجربه و کاردان بهره ببرد.

حاج‌کناری گفت: در این مسابقه داوران اشتباهات زیادی داشتند که در کنار اشتباهات داوری و کم‌شانسی کشتی‌گیران در برابر حریف بازنده شدیم.

وی تیم حریف را خوب ارزیابی کرد و افزود: سایپا شمال از تیم‌های خوب لیگ است که کشتی‌گیران جوان و باتجربه‌ای را به خدمت گرفته است.

سرمربی صدرای زیراب در پایان از شانس برابر تیم‌ها در این گروه برای صعود خبر داد و ابراز داشت: هنوز 2 کشتی دیگر برای تیم باقی مانده که با پیروزی مقابل حریفان می‌توانیم در مرحله بعد به صعود امیدوار باشیم.

به گزارش فارس، تیم صدرای زیراب از هفته چهارم لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور در سالن ورزشی امام رضا (ع) تنکابن در برابر میزبان خود سایپا شمال تنکابن چهار بر سه شکست خورد.

انتهای پیام/86005/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول