اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته چهارم لیگ برتر کشتی آزاد کشور/

پیروزی کشتی‌گیران ساری و تنکابن/ چهارمین باخت گاز مازندران

خبرگزاری فارس: هفته چهارم لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور جام ولایت با انجام چهار دیدار برگزار شد که با پیروزی تیم‌های شهدای ساری و سایپا تنکابن و شکست تیم‌های پرسپولیس جویبار، داماش صدرا بابل و گاز مازندران همراه بود.

پیروزی کشتی‌گیران ساری و تنکابن/ چهارمین باخت گاز مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هفته چهارم که دور نخست دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور بود شامگاه پنجشنبه تیم گاز مازندران با شکست سنگین در خانه به چهارمین باخت متوالی خود در این رقابت‌ها دست یافت.

تیم گاز مازندران که با توجه به دیدار دو تیم شهدای ساری و داماش صدرا بابل در سالن سید رسول حسینی ساری، در گلوگاه میزبان فولاد ماهان سپاهان اصفهان بود، در یک نتیجه دور از انتظار شش بر یک مغلوب مهمان خود شد.

تیم گاز مازندران که سابقه چندین دوره حضور در لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور را دارد، در فصل جاری بسیار ضعیف کار کرده و هنوز در این مسابقات پیروزی را کسب نکرده و چهار باخت متوالی را کشتی‌گیرانش تجربه کردند.

در دیگر مسابقه این هفته تیم شگفتی‌ساز و جوان شهدای ساری در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری دست به کار بزرگی زد و تیم پرمهره داماش صدرا بابل را با شکست بدرقه کرد.

این دیدار که با حضور پرشور تماشاگران ساروی و بابلی برگزار شد تیم شهدای ساری چهار بر سه مقابل مهمان خود داماش صدرا بابل پیروز شد.

در حال حاضر هر دو تیم شهدای ساری و داماش صدرا بابل دو پیروزی و یک شکست را تجربه کردند.

همچنین تیم پرسپولیس جویبار که در سبزوار مهمان حریف بود، پنج بر دو از میزبان خود شکست خورد.

پرسپولیس جویبار نیز از چهار دیدار خود دو پیروزی و دو شکست را تجربه کرده است.

در آخرین دیدار این هفته دو تیم سایپا تنکابن و صدرا زیراب برگزار کننده شهرآورد مازندران در سالن امام رضا (ع) تنکابن بودند که این دیدار چهار بر سه به نفع تیم میزبان سایپا تنکابن خاتمه پذیرفت.

در این گروه نیز تیم سایپا تنکابن دو پیروزی و دو شکست دارد اما صدرای زیراب دو شکست و یک پیروزی کسب کرد.

انتهای پیام/86005/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول