اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس روی میز استان قزوین:

11 پینگ‌پنگ‌باز قزوینی عازم رقابت‌های اوپن جهانی شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس روی میز استان قزوین از حضور 11 پینگ‌پنگ‌باز دختر و پسر این استان در رقابت‌های اوپن جهانی جام فجر تهران خبر داد.

11 پینگ‌پنگ‌باز قزوینی عازم رقابت‌های اوپن جهانی شدند

ابوالفضل حمزه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: محمدرضا نعمتی، حمیدرضا طاهرخانی، روح‌الله شیشه‌گرها، مهدی نجفی، علیرضا بیگدلی و ایمان گلشاهی شش تنیسوری هستند که در بخش مردان این مسابقات از فردا با حریفان خود پیکار خواهند کرد.

حمزه‌ای عنوان کرد: محمدرضا نعمتی، حمیدرضا طاهرخانی و روح‌الله شیشه‌گرها به نمایندگی از استان قزوین در رده سنی بزرگسالان این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ایمان گلشاهی نیز در رده سنی امید این مسابقات به مصاف رقیبان می‌رود، عنوان کرد: مهدی بیگدلی و مهدی نجفی دو تنیسور دیگر استان هستند که در قالب تیم جوانان کشورمان در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند.

دبیر هیئت تنیس روی میز قزوین در ادامه از حضور پنج بانوی قزوینی هم در مسابقات اوپن جهانی تنیس روی میز تهران خبر داد و عنوان کرد: سولماز رحمن محمدپور، زهرا نیاقی‌ها، رضوان بهرامی، معصومه سیاهپوش و محدثه سلیمانی پنج بانوی تنیسور قزوینی هستند که به نمایندگی از استان در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.

حمزه‌ای تصریح کرد: محمدپور در رده بزرگسالان، نیاقی‌ها در رده سنی امید، بهرامی در رده سنی جوانان، سیاهپوش و سلیمانی هم در رده سنی نوجوانان این رقابت‌ها به مصاف رقیبان خود می‌روند.

دبیر هیئت تنیس روی میز استان قزوین حضور 11 تنیسور استان در رقابت‌های اوپن جهانی جام فجر را نشانه توانمندی خوب و استعداد بالای تنیسورهای استان دانست و گفت: امیدوار هستیم، تنیسورهای استان قزوین در این مسابقات که با حضور تنیسورهای خارجی از رنگینک بالایی هم برخوردار است، بتوانند با درخشش مطلوب، بهترین عملکرد را از خود بر جای بگذارند.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران حاضر در مسابقات اوپن جهانی جام فجر از توانایی‌های بالایی برخوردار هستند، بیان کرد: این مسابقات در سال‌های گذشته با استقبال خوب تنیسورهای خارجی همراه بوده که همین امر نشان می‌دهد، این مسابقات در سطح بالایی برگزار خواهد شد.

حمزه‌ای در خاتمه اضافه کرد: رقابت‌های تنیس روی میز اوپن جهانی جام فجر از فردا تا 26 آذرماه به مدت چهار روز در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول