اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ورزش قهرمانی بانوان باشگاه فولاد ماهان:

حضور تیم تنیس روی میز ماهان در لیگ قطعی شد

خبرگزاری فارس: مسئول ورزش قهرمانی بانوان باشگاه فولاد ماهان گفت: بر اساس مذاکرات صورت گرفته، تیم تنیس روی میز بانوان ماهان در لیگ برتر حضور پیدا می‌کند.

حضور تیم تنیس روی میز ماهان در لیگ قطعی شد

مهری پیرجمال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پس از انصراف باشگاه ذوب‌آهن از تیمداری در رشته تنیس روی میز، باشگاه فولاد ماهان در پی رایزنی‌های صورت گرفته، با زیر پوشش قرار دادن تیم تنیس روی میز بانوان موافقت کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر برنامه‌ای برای اضافه شدن رشته‌های جدید بانوان نداریم اما ممکن است رشته دیگری نیز شرایط تنیس روی میز را پیدا کند.

به گزارش فارس، باشگاه ذوب‌آهن که طی فصل‌های گذشته حمایت از تیم تنیس روی میز بانوان را برعهده داشت، در این فصل نیز تصمیم به حمایت از تیم تنیس روی میز بانوان را گرفته بود اما به دلیل بروز برخی حاشیه‌ها از تیمداری در این رشته انصراف داد.

تیم تنیس روی میز مردان ذوب‌آهن نیز که در قرعه کشی لیگ حضور داشت، در نهایت فرصت شرکت در لیگ برتر را به دست نیاورد و به طور رسمی منحل شد.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول