اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شناخت تیم‌ها و نفرات برتر

مسابقات تنیس روی میز بین‌المللی قزوین پایان یافت

خبرگزاری فارس: با برگزاری رقابت‌های انفرادی و دو نفره، مسابقات تنیس روی میز بین‌المللی جام فجر قزوین با شناخت تیم‌ها و نفرات برتر به پایان رسید.

مسابقات تنیس روی میز بین‌المللی قزوین پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در آخرین روز رقابت‌های انفرادی این مسابقات و در دیدار نهایی رده سنی نوجوانان آرمان حاجی‌علی از تیم شهرداری قزوین مقابل الکساندر خانین از بلاروس قرار گرفت که در پایان موفق شد با شکست 3 بر یک این حریف عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

در این رده سنی مهرداد دهستانی از تیم شهرداری قزوین به همراه بیلن چیتس از بلاروس هم به طور مشترک عنوان سومی را به دست آوردند.

اما در رقابت‌های بخش دو نفره این دوره از مسابقات هم تیم بلاروس که متشکل از الکساندر خانین و بیلن چیتس بود موفق شد در پایان با نتیجه 3 بر یک مقابل تیم نوجوانان کشورمان که متشکل از محمد و علی نظری بود غلبه کند و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد.

در بخش تیمی رقابت‌های رده سنی نوجوانان هم که روزهای گذشته برگزار شده بود تیم نوجوانان روسیه توانست عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد، تیم بلاروس نایب‌قهرمان شد و تیم‌های جمهوری آذربایجان و استانداری قزوین هم به طور مشترک عنوان سومی را کسب کردند.

همچنین در آخرین روز رقابت‌های انفرادی رده سنی جوانان این مسابقات علیرضا ملارجبی از تیم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین مقابل سجاد حسینی از بانک مهر قرار گرفت که در پایان این ملارجبی بود که موفق شد با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

در دیدارهای دو نفره رده سنی جوانان هم تیم نظام مهندسی قزوین که متشکل از میعاد لطفی و مهرشاد پوده بود موفق شد در دیدار نهایی رقابت‌های دوبل این رده سنی تیم دو نفره روسیه متشکل از اسماعیل‌اف و زهرواف را شکست دهد و عنوان نایب‌ قهرمانی را به دست بیاورد.

متین لطف‌الله نسبی و سینا زارع در قالب تیم جوانان کشورمان به همراه سومانوی و سولتانواف از تاجیکستان به طور مشترک عنوان سومی این رقابت‌ها را کسب کردند.

تیم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین هم در جریان برگزاری بخش تیمی رده سنی جوانان این مسابقات در روزهای گذشته توانسته بود عنوان قهرمانی بخش تیمی را از آن خود کند و تیم بانک مهر اقتصاد قزوین هم نایب‌قهرمان شد و تیم‌های نظام مهندسی قزوین و روسیه هم به طور مشترک عنوان سومی را کسب کردند.

هشتمین دوره رقابت‌های تنیس روی میز بین‌المللی استان قزوین جام فجر از روز پنج‌شنبه نهم آذرماه با حضور نزدیک به یک‌صد تنیسور از کشورهای خارجی تاجیکستان، روسیه، لبنان، عراق، آذربایجان و بلاروس و چهار تیم داخلی از کشورمان به مدت چهار روز در سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی الغدیر قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/77004/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول