اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان‌:

کوهبنان از داشتن راه ارتباطی مناسب بی‌بهره است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: کوهبنان تنها شهرستان استان پهناور کرمان است که از داشتن نعمت راه ارتباطی خوب و مناسب بی‌بهره است.

کوهبنان از داشتن راه ارتباطی مناسب بی‌بهره است

منصور متقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در‌ کوهبنان اظهار داشت: کوهبنان تنها شهرستان استان پهناور کرمان است که از داشتن نعمت راه ارتباطی خوب و مناسب بی‌بهره است به گونه‌ای که تنها راه ارتباطی این خطه با مرکز استان متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری معادن زغال‌سنگ است که از مسیر کوهستانی با پیچ و خم‌های خطرناک و پی در پی از وسط ‌معادن زغال‌سنگ عبور می‌کند.

وی ابراز داشت: با توجه به وجود آثار و ابنیه تاریخی متعدد در کوهبنان گردشگران زیادی از شهرهای مختلف استان کرمان برای گذران اوقات خود به بام فرهنگی استان مسافرت می‌کنند که عموما از وضعیت جاده گلایه دارند.

متقی افزود: پس از سال‌ها انتظار و لحظه شماری‌ با ساخت جاده جدید هم فاصله کوهبنان تا شهرستان‌های زرند‌، رفسنجان و مرکز استان کرمان تقلیل می‌یابد و از طرفی ‌در وقت و سوخت نیز صرفه‌جویی می‌شود.

وی تصریح کرد: به همت استاندار کرمان و با پیگیری‌های اداره کل راه و شهرسازی استان این پروژه جزو طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفته و چشم امید مردم به این است که تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

متقی عنوان کرد: با توجه ویژه استاندار 100 میلیارد ریال از محل طرح‌های مهر ماندگار برای ساخت جاده کوهبنان به زرند تخصیص داده شده، لذا مردم کوهبنان همچنان چشم امید دارند که هر چه زودتر عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود‌.

متقی ابراز داشت: در دیدار با مدیر‌کل راه و شهرسازی استان کرمان مباحث مربوط به راه‌های روستایی‌، واگذاری اراضی‌، احداث جاده کوهبنان به زرند و‌ ... صحبت شد که قول مساعد برای پیگیری امور داده شد.

انتهای پیام/80012/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول