اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ورود نخستین محصول تولیدی در شرکت سیبا موتور به ناوگان حمل و نقل کشور

جاده‌های کشور زیر لاستیک‌های کامیون کشنده FAW j6 ساخت تراکتورسازی

خبرگزاری فارس: بعد از آغاز مرحله تولید نخستین محصول تولید در شرکت سیبا موتور وارد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور شد.

جاده‌های کشور زیر لاستیک‌های کامیون کشنده FAW j6 ساخت تراکتورسازی

مدیرعامل شرکت سیبا موتور امروز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: کلید نخستین محصول تولید در خط تولید سیبا موتور امروز تحویل مشتری و خریدار آن شد.

حسین خضری افزود: در حال حاضر 22 نمایندگی در کل کشور به عنوان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش این کشنده‌ها مستقر شده‌اند که ارتقاء سطح خدمات رسانی و قطعات مورد نیاز در این نمایندگی‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به ورود نزدیک به 300 دستگاه از این محصول به ناوگان حمل و نقل سنگین کشور گفت: این تعداد خودرو به منظور بررسی و ارزیابی کارکرد و کارآیی( FAWJ6) در سطح حمل و نقل جاده‌ای کشور وارد ناوگان حمل و نقل شد و توانست مراحل آزمایشی را به صورت موفقیت‌آمیز طی کند و جوابگوی نیاز حمل و نقل کشور باشد.

خضری از دریافت مجوزهای آلایندگی زیست محیطی محصول ( FAWJ6) خبر داد و گفت: این محصول توانست مراحل کسب مجوز آلایندگی زیست محیطی EURO4 را طی و به عنوان محصولی مطابق با استانداردهای زیست محیطی به زودی وارد ناوگان حمل و نقل می‌شود.

مدیرعامل شرکت سیبا موتور اضافه کرد: هم اکنون محصول تولیدی دارای استاندارد آلایندگی EURO3 است که به زودی تولید محصولی با استانداردهای آلایندگیEURO4  نیز آغاز می‌شود.

وی برنامه تولید 800 دستگاه تا پایان سال اعلام کرد و گفت: تولید کامیون کشنده J6-CA4180 4x2 و کمپرسی نیز در مراحل بعدی تولید قرار دارد.

این فعال عرصه صنعت ضمن تاکید بر نیاز داخلی باتوجه به وجود مراکز صنعتی و تولیدی و همچنین نیاز به نوسازی ناوگان حمل و نقل سنگین کشور پیش‌بینی کرد محصول تولیدی جوابگوی نیاز کمی و کیفی ناوگان حمل و نقل سنگین کشور به ویژه در مجموعه‌های نظیر پتروشیمی، سیمان، بخشهای کشاورزی باشد.

خط تولید کشنده پرقدرت فوق نیمه دوم تیر امسال در تراکتورسازی ایران در تبریز با مشارکت و همکاری گروه خودروسازی بهمن در مجموعه تراکتورسازی ایران راه اندازی شد که در فاز نخست این خط تولید سه نوع محصول از این کشنده با مشخصات کامیون کشنده J6-CA4250 6x4 ، کامیون کشنده  J6-CA4180 4x2 و شاسی کامیون J6-CA3250 6x4 تولید و به بازارهای داخلی و خارجی ارائه می‌شود.

ظرفیت اولیه تولید 6 هزار دستگاه در سال با 300 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغال 500 نفر برای این مجموعه تولیدی در فاز نخست پیش بینی شده است. 

خط تولید کامیون کشنده سیبا موتور FAW j6 با مشارکت شرکت چینی و گروه خودرو بهمن در تراکتورسازی تبریز راه‌اندازی شده است.

این موتور یکی از قوی‌ترین کشنده‌های جهان و دارای 420 اسب بخار با ظرفیت حمل 25 تن بار است.

انتهای پیام/60001/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول