اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهمن ‌ماه سال‌ جاری

مسابقات قرآن و عترت کارکنان دانشگاه آزاد در شهرکرد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از برگزاری مسابقات قرآن و عترت کارکنان این دانشگاه در بهمن ماه سال‌جاری در شهرکرد خبر داد.

مسابقات قرآن و عترت کارکنان دانشگاه آزاد در شهرکرد برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام علی حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: مسابقات قرآن و عترت کارکنان در بهمن ماه سال‌جاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در رشته زندگانی پیامبر(ص)، احکام خواهران و برادران، نماز و حفظ جزء30 و تحقیق و ترتیل است که کارکنان علاوه بر دریافت جوایز نقدی از امتیازات مربوط به کارگاه آموزشی نیز برخوردار خواهند شد.

حیدری با بیان اینکه آثار برتر مسابقات مربوط به بخش هنر و ادبیات دینی و پژوهشی در نمایشگاه بین‌المللی قرآنی به نمایش گذاشته می‌شود، گفت: این مسابقات در بخش‎های تحقیقات، پایان‌نامه‌های قرآنی، شعر، داستان، فیلم کوتاه، نمایشنامه نویسی، خطاطی، طراحی، نقاشی، تذهیب، قالی بافی، پویا نمایی و وبلاگ نویسی برگزار می‎شود.

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با اشاره به اهداف دشمنان در راستای تخریب باورها و آموزه‌های دین مبین اسلام در بین جوانان این کشور، گفت: تخریب باورها و آموزه‌های دین مبین اسلام از جمله اهدافی است که دشمنان غربی به‌طور ویژه در مقوله تهاجم فرهنگی به‌دنبال آن بوده و ابزار گوناگونی را نیز برای دستیابی به مقاصد پلید خود به کار می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش برای نهادینه سازی فرهنگ قرآن در جامعه و سوق دادن جوانان و نوجوانان به نماز و معارف دین مقدس اسلام وظیفه و رسالت خطیری است که بر عهده متولیان فرهنگی نهاده شده است.

حیدری، سعادت مسلمانان را در گرو عمل به قرآن کریم عنوان کرد و متذکر شد: این مصحف شریف آیین زندگانی دنیوی و اخروی انسان‌ها را در بردارد.

این مسئول در پایان بیان داشت: اگر بشریت به موعظه، پند و اندرزهای قرآن کریم عمل کند به سعادت ابدی می‌رسد.

انتهای پیام/68001/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول