اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هوراند معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور دبیر منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان بخش هوراند سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هوراند معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، دبیر منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز نقش دانشگاه آزاد اسلامی را در مناطق کمتر توسعه یافته بسیار مهم ارزیابی و اظهار امیدواری کرد؛ این مرکز با مدیریت جدید و تدوین ساز و کارهای لازم گام‌های عملی برای پیشرفت و توسعه منطقه بردارد.

رسول رسولی‌نژاد با اشاره به قابلیت‌های منطقه هوراند تدبیر و برنامه‌ریزی در جذب دانشجو و ایجاد رشته‌های متناسب با نیازهای منطقه را ضروری برشمرد و از آمادگی منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به توسعه این مرکز خبر داد.

کیقباد دانشیان سرپرست سابق این مرکز نیز گزارشی از فعالیت‌های خود ارائه کرد و در ادامه کاظم‌ پور‌وطن سرپرست جدید این مرکز موفقیت این نهاد آموزشی را منوط به همکاری و همدلی مسئولان بخش و واحد مادر دانست و خواستار همراهی و همکاری مسئولین و مردم در این زمینه شد.

در این مراسم با تقدیر از خدمات کیقباد دانشیان سرپرست سابق دانشگاه، کاظم پور‌وطن عضو هیئت علمی مرکز خداآفرین به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

انتهای پیام/60003/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول