اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش است و اجرای ارزنده این طرح موجبات رشد و تعالی آموزش و پرورش می‌شود.

سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خلیل رضایی ظهر امروز در نشست با معاون وزیر آموزش و پرورش در عسلویه اظهار داشت: اجرای سند تحول بنیادین یک وظیفه مهم برای مسئولان است و امیدوار هستیم که در اجرای دقیق این طرح به موفقیت لازم برسیم.

وی افزود: سند تحول بنیادین در واقع نقشه راه آموزش و پرورش است و اجرای ارزنده این طرح موجبات رشد و تعالی آموزش و پرورش می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گزارشی از فعالیت‌های اداره کل آموزش و پرورش به‌ویژه در زمینه پیش‌دبستانی، پروژه مهر، بانوان و خانواده و شوراها و تلاش‌هایی که برای رفع مسائل و مشکلات خاص آموزش و پرورش منطقه عسلویه انجام شده ارائه داد.

رضایی بر تلاش همه جانبه برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و ترویج نماز در میان دانش‌آموزان و صیانت از خانواده و بزرگداشت مقام زن تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: تقویت معنویت در بین دانش‌آموزان امری مهم است و با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان باید نسبت به گسترش فرهنگ اصیل ارزشی اهتمام ورزیم.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه نیز ضمن خیر مقدم به حشمتیان معاون وزیر و هیئت همراه و مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر و تسلیت درگذشت شاعر انقلابی و همکار برجسته فرهنگی مرحوم خلیل عمرانی برای روح آن مرحوم، شادی و علو درجات را از خداوند مسئلت کرد.

اسماعیل احمدی گزارشی از وضعیت آموزش و پرورش، پیشرفت‌ها و افتخارات آموزش و پرورش منطقه در حوزه‌های تعلیم و تربیت و پیش دبستانی و مدارس غیرانتفاعی و مسائل و مشکلات فرهنگیان منطقه عسلویه را ارائه داد.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول