اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری گرگان خبر داد

تشکیل کمیته برون‌سپاری خدمات در شهرداری گرگان

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی و رئیس کمیته برون‌سپاری شهرداری گرگان گفت: در راستای برنامه گرگان 1404، کمیته برون‌سپاری خدمات در شهرداری گرگان تشکیل شد.

تشکیل کمیته برون‌سپاری خدمات در شهرداری گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی نادری پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته برون‌سپاری شهرداری گرگان اظهار داشت: معاون اداری مالی شهرداری، مدیر امور مالی و اداری، مدیر برنامه‌ریزی، مشاوران اقتصادی شهردار، شهرداران مناطق و دو عضو شورای اسلامی شهر اعضای کمیته برون‌سپاری را تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: معاونان شهردار نیز به تناسب موضوعات قابل طرح در آئین کمیته در جلسات تصمیم‌گیری‌ها حضور خواهند داشت.

معاون اداری مالی شهرداری گرگان اذعان داشت: رئیس این کمیته بر عهده معاون اداری مالی شهرداری است و دبیر آن را نیز مدیر برنامه‌ریزی عهده‌دار خواهد بود.

نادری افزود: اعضای این کمیته برای استفاده از تجربیات دیگر شهرها در این زمینه با بازدید از شهرداری مشهد که در این بخش موفق عمل کرده بود با الگوبرداری و بومی‌سازی اقدامات شهرداری مشهد، کار اجرایی خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد:  در گام نخست این کمیته به شناسایی فرآیندهایی که امکان واگذاری به بخش خصوصی را دارد پرداخته و با بررسی وضع موجود و مطلوب به اصل فرآیند واگذاری می‌پردازد و موضوعات را برای تصمیم‌گیری نهایی ارائه می‌دهد.

رئیس کمیته برون‌سپاری شهرداری گرگان اضافه کرد: در این مرحله پنج حوزه خدماتی شهرداری از جمله آرامستان، کشتارگاه، ترمینال، سنگ‌شکن و ماشین‌آلات سبک و سنگین با اولویت‌بندی ماشین‌آلات برای برون‌سپاری مشخص شده است.

نادری با بیان اینکه بهینه‌سازی خدمات اولی‌تر از برون‌سپاری آن است تاکید کرد: افزایش بهره‌وری، اصلاح و بهبود روش‌ها، کوتاه‌کردن زمان ارائه خدمت و صرفه‌جویی در هزینه‌ها متناسب با حجم فعالیت‌ها و آزادسازی فرصت مدیران شهری برای سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و افزایش نظارت عالیه به منظور افزایش کیفیت خدمات به عنوان دستاورد و هدف اصلی برون‌سپاری در فعالیت‌های مختلف خدمات‌رسانی باید مدنظر باشد.

معاون اداری مالی شهرداری گرگان تصریح کرد: داشتن برنامه زمان‌بندی برای برون‌سپاری خدمات برای حصول نتیجه مثبت بسیار تاثیرگذار است.

گفتنی است همایش ملی برون‎سپاری شهرداری‎ها به میزبانی شهرداری گرگان با حضور 100 شهرداری کشور در اردیبهشت ماه برگزار شد.

این همایش دو روزه به بررسی چالش‎ها و موانع موجود برون‌سپاری‌ها در شهرداری‌ها پرداخت تا از طریق تبادل افکار و تجربیات مناسب نسبت به خدمات با کیفیت در مدت زمان بهینه و در موضوعات مختلف اقدام شود.

همایش برون‌سپاری در شهرداری‌ها به صورت ورک‎شاپ و یا کارگاهی در قالب چهار کارگاه اداری و مالی، شهرسازی، فنی، عمران و ترافیک، خدمات شهری و فضای سبز انجام شد.

در ضمن دبیرخانه دائمی همایش برون‌سپاری به دلیل برگزاری موفقیت‌آمیز این همایش از سوی سازمان شهرداری‌های کشور در شهرداری گرگان تشکیل یافت.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول