اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خلخال خبر داد

آغاز طرح برون‌سپاری خدمات دولتی ثبت احوال در خلخال

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خلخال از آغاز طرح برون‌سپاری خدمات دولتی ثبت احوال در شهرستان خلخال خبر داد.

آغاز طرح برون‌سپاری خدمات دولتی ثبت احوال در خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسن فرضی ظهر امروز در نشست مشترک با مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل در خلخال اظهار داشت: طرح آرشیو گیری اسناد ثبت احوال خلخال از یک ماه گذشته آغاز شده است.

مدیر کل ثبت احوال استان نیز بیان داشت: دفاتر پیشخوان دولت با هدف تسهیل در خدمات دولتی برای مردم ایجاد شده که زیر نظر استانداری‌ها و فرمانداری‌ها فعالیت می‌کنند و با توجه به حجم مراجعه‌کنندگان به مراکز ثبت احوال در شهرستان خلخال یک دفتر پیشخوان دولت با استقرار دو نفر کارشناس بازنشسته و زبده سجلی که مورد تایید اداره کل هستند استقرار می‌یابند.

عبدالله امینی به سیاست جدید دولت در برون‌سپاری خدمات دولتی و تسهیل در خدمات به مردم را یادآور شد و افزود: بیش از 11 مورد خدمات از جمله تعویض شناسنامه، صدور المثنی، کارت ملی، مفقودی شناسنامه و کارت ملی و المثنی و سایر خدمات سجلی در این دفاتر قابل انجام است که هم اکنون پنج دفتر در مرکز استان فعال شده و تا پایان سال نیز پنج دفتر در مراکز شهرستان‌ها فعال خواهد شد که دفتر مشگین‌شهر و خلخال هم اکنون آماده ارائه خدمات است.

مدیرکل ثبت و احوال استان اردبیل یادآور شد: 3.5 میلیون برگ اسناد سجلی استان آرشیو برداری شده که شهروندان اردبیلی قابلیت دسترسی به یک میلیون و 800 هزار برگ از آن را دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،در ادامه با حضور مدیرکل ثبت و احوال استان اردبیل اولین دفتر پیشخوان دولت خلخال در بلوار 17 شهریور خلخال افتتاح و طرح برون‌سپاری خدمات دولتی ثبت احوال در دفتر پیشخوان قائم خلخال آغاز شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول