اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد:

شهرداری‌ها باید در موضوع برون‌سپاری حضور جدی داشته باشند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در موضوع برون‌سپاری، شهرداری‌ها باید حضوری جدی داشته باشند.

شهرداری‌ها باید در موضوع برون‌سپاری حضور جدی داشته باشند

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد داوود‌آبادی ظهر امروز در یکصدو پنجاه و چهارمین جلسه علنی سومین دوره شورای اسلامی مشهد در پرسش و پاسخ موضوع برون‌سپاری، اظهار کرد: بحث عمده در ارتباط با برون‌سپاری فعالیت‌های شهرداری است که نیازمند اصلاح ساختار و فرآیندها در شهرداری هستیم.

رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در بحث برون‌سپاری نیازمند تحول اساسی در شهرداری هستیم که در این رابطه طرحی ارائه شد و شورا نیز مصوب کرد مبنی بر اینکه شهرداری مشهد به هفت حوزه تقسیم شود و مجریان آن در قالب شهردار عمل کنند.

داوودآبادی خاطرنشان کرد: در این راستا قرار بود فرآیندهایی ایجاد شود تا با کاهش سازمان سبب بهینه‌شدن شهرداری مشهد شود؛ اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی یادآور شد: جمع‌بندی نهایی این طرح می‌تواند برای اصلاح ساختار شهرداری موثر باشد و نتایج مطالعات آن با توجه به اصلاح ساختار و فرآیندها سبب تحول استراتژیک در شهرداری شود.

در ادامه، سید اسماعیل مفیدی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و امور اداری شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: چون در آستانه بودجه سال92 قرار گرفته‌ایم، باید برون‌سپاری بودجه‌ریزی عملیاتی و حسابداری تعهدی انجام شود که منتفی شدن هرکدام از این موارد عدم موفقیت را در پی دارد.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول