اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال گهر:

نمی‌خواستم با این شرایط از گهر جدا شوم

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال گهر دورود با بیان اینکه به احتمال فراوان دیگر با این تیم همکاری نخواهد داشت، گفت: نمی‌خواستم با این شرایط از گهر جدا شوم.

نمی‌خواستم با این شرایط از گهر جدا شوم

علیرضا محمد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی این فصل تلاش‌های بسیاری برای گهر انجام دادم و هر چه در توان داشتم را برای عبور این تیم از بحران به کار بستم.

وی تصریح کرد: با کمبودها و بی‌پولی‌ها و مشکلات عجیب و غریب گهر ساختیم و هرگز نمی‌خواستم به این صورت از این تیم جدا شوم، اما متاسفانه شرایط به صورتی است که دیگر نمی‌توانم ادامه دهم.

هافبک تیم فوتبال گهر دورود در پاسخ به این پرسش که ابتدای حضور محمد مایلی‌کهن گفته از این تغییرات حمایت کرده بود، چگونه امروز می‌گوید دیگر نمی‌تواند ادامه دهد؟ بیان داشت: هنوز هم معتقدم که محمد مایلی‌کهن گهر را از بحران نجات خواهد داد.

* با مایلی‌کهن مفصل صحبت خواهم کرد

علیرضا محمد افزود: مشکل من مایلی‌کهن نیست و دوست داشتم در کنار وی برای موفقیت گهر تلاش کنم، اما شرایط باشگاه به نوعی است که دیگر حضور من در این تیم موثر و مفید نخواهد بود.

وی ادامه داد: طی روزهای آینده با مایلی‌کهن جلسه‌ای را برگزار کرده و به صورت مفصل مشکلات و دلایل تصمیم خودم را بیان خواهم کرد و امیدوارم وی نیز من را درک کند.

هافبک تیم فوتبال گهر دورود تاکید کرد: تیم ما مشکلات بسیاری دارد و تنها در صورت حمایت جدی مسئولان و تلاش مدیریت موفق خواهد شد که چنین شرایطی در حال حاضر فراهم نیست.

محمد در پایان اظهار داشت: شرمنده هواداران گهر و مردم شهرستان دورود هستم که نتوانستم به تیم محبوب آنها کمک کنم و امیدوارم دلایل تصمیم من را درک کنند.

انتهای پیام/64001/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول