اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

رقابت بهروان برای ریاست فوتبال مازندران با 8 کاندیدا

خبرگزاری فارس: برای پست ریاست هیئت فوتبال مازندران غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ فوتبال کشور، نایب رئیس دوم فدراسیون و عضو هیئت رئیسه فدراسیون و رئیس هیئت فوتبال استان ثبت‌نام کرد که برای انتخاب دوباره باید با هشت نفر رقابت کند.

رقابت بهروان برای ریاست فوتبال مازندران با 8 کاندیدا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، برای پست ریاست هیئت فوتبال مازندران غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ فوتبال کشور، نایب رئیس دوم فدراسیون و عضو هیئت رئیسه فدراسیون و رئیس هیئت فوتبال استان ثبت‌نام کرد که برای انتخاب دوباره باید با هشت نفر رقابت کند.

رئیس گروه تحقیقات ورزش قهرمانی مازندران که مهلت ثبت‌نام کاندیداتوری هیئت فوتبال مازندران را از 14 تا 20 آذر اعلام کرده بود، برای اهراز این پست مهم ورزش استان هشت نفر ثبت‌نام کردند.

قرار است مجمع عمومی هیئت فوتبال مازندران برای انتخاب رئیس هیئت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای مجمع که به احتمال فراوان 43 نفر هستند در 20 دی در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان در ساری برگزار شود.

برای گرفتن پست ریاست هیئت فوتبال مازندران هشت نفر با پر کردن فرم و ارسال مدارک و همچنین برنامه چهار ساله خواستار کاندیداتوری ریاست فوتبال استان شدند.

جالب اینکه هشت نفری که برای پست ریاست هیئت فوتبال مازندران نام‌نویسی کردند، هفت نفر ساروی و تنها ابراهیمی از قائمشهر است.

در بین ثبت‌نام‌شدگان افراد سرشناس که سابقه بازی در باشگاه‌های مختلف و همچنین مربیگری در تیم‌های بزرگ را دارند، مشاهده می‌شود که سابقه مدیریتی و مسئولیت این افراد را به طور مختصر اشاره خواهیم کرد.

1-غلامرضا بهروان: چهره شناخته شده فوتبال کشور و استان که سابقه چهار دوره ریاست هیئت فوتبال مازندران، رئیس سازمان لیگ فوتبال کشور را دارد و همچنین به عنوان نایب رئیس دوم فدراسیون و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فعالیت دارد.

2-محمدهادی خلردی: سابقه معاونت توسعه ورزش قهرمانی و همچنین معاونت منابع سرمایه انسانی ورزش مازندران را داشته و در حال حاضر نیز به عنوان نایب رئیس هیئت فوتبال استان و کارمند پایانه‌های استان است.

3-حمید رسولی: در حال حاضر به عنوان دبیر هیئت فوتبال استان و همچنین در معاونت شهرداری ساری فعالیت دارد.

4-حسن کیومرثی: از بازیکنان فوتبال شناخته شده مرکز استان و از داوران فوتبال ساحلی کشور که سابقه ریاست کمیته فوتبال ساحلی استان در کارنامه داشته و در کنار ورزش در حال حاضر ریاست بانک صادرات شعبه قارن را نیز بر عهده دارد.

5-حسین مکارمی: از فوتبالیست‌های قدیمی استان که سابقه مربیگری در تیم فوتبال مازیران ساری و دیگر باشگاه‌ها را داشته و در حال حاضر ریاست تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی مازندران را بر عهده دارد.

6-ابوالفضل خواجه‌محله: از کارمندان دستگاه ورزش استان که سابقه مدیریت در چند اداره ورزشی شهرستان‌های استان از جمله قائمشهر را در کارنامه ورزشی خود دارد.

7-عادل روحی: این فرد نسبت به افراد دیگر به آن صورت برای ورزشی‌ها شناخته شده نیست اما او در هیئت ورزش‌های بومی محلی استان فعالیت داشته که در کنار ورزش در شغل وکالت فعالیت دارد.

8-مهدی ابراهیمی: رئیس حال حاضر هیئت فوتبال شهرستان قائمشهر و از مسئولان ورزشی شهرداری این شهرستان است.

به گزارش فارس، حالا با توجه به ثبت‌نام این افراد، باید ببینیم که آنها از سوی حراست اداره کل تائید می‌شوند و در روز 20 دی کدامیک سکان هدایت ریاست هیئت فوتبال مازندران را بر عهده می‌گیرند.

انتهای پیام/86005/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول