اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزش و جوانان مازندران خبر داد

ثبت‌نام 9 کاندیدا برای انتخابات ریاست هیئت فوتبال مازندران/ ایجاد شور فوتبالی پس از 16 سال

خبرگزاری فارس: معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اعلام ثبت‌نام 9 کاندیدا برای انتخابات ریاست هیئت فوتبال مازندران گفت: پس از چهار دوره انتخابات در این دوره افراد سرشناس فوتبال مازندران اعلام حضور کردند.

ثبت‌نام 9 کاندیدا برای انتخابات ریاست هیئت فوتبال مازندران/ ایجاد شور فوتبالی پس از 16 سال

هاشم جمشیدپناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اعلام اینکه روز گذشته ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست هیئت فوتبال مازندران به پایان رسید، ابراز داشت: این مهلت از 10 روز گذشته آغاز شده و تا پایان ساعت اداری روز سه‌شنبه این هفته ادامه داشت.

وی با تاکید بر اینکه جای خوشحالی است که برای نخستین بار در مازندران فضای رقابتی خاص بین فوتبالی‌ها ایجاد است افزود: در چهار دوره گذشته که مدت 16 سال را شامل می‌شود انتخابات این هیئت تنها با یک کاندیدا برگزار می‌شد و حضور برترین‌ها و بزرگان فوتبال استان در این دوره از انتخابات امری جالب بوده و نشان از تحرک و پویایی فوتبال این استان دارد.

جمشیدپناه با اعلام اینکه انتخابات ریاست هیئت فوتبال مازندران روزهای پایانی دی ماه امسال برگزار می‌شود، تصریح کرد: در بین افرادی که برای حضور در این انتخابات ثبت‌نام کردند چهره‌های نام‌آشنایی همانند غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال کشور و رئیس فعلی این هیئت به همراه حمید رسولی، محمدهادی خلردی، خواجه محله و حسین مکارمی به چشم می‌آید.

وی در مورد انتخابات ریاست هیئت هندبال مازندران نیز ادامه داد: تاکنون تنها فردی که در این رشته ورزشی ثبت‌نام کرده خسرو ابراهیم‌زاده رئیس فعلی هیئت هندبال مازندران است.

معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس در مورد چگونگی ثبت‌نام افراد متقاضی شرکت در انتخابات ریاست هیئت بسکتبال مازندران عنوان کرد: در این رشته ورزشی که زمان برای ثبت‌نام افراد علاقمند باقی مانده است، دو نفر تاکنون کاندیدا شدند که بهمن سلیمانی رئیس فعلی این هیئت در مازندران و مدیرعامل باشگاه ورزشی کاله از چهره‌های نام‌آشنا است.

انتهای پیام/86012/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول