اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بشرویه خبر داد

توزیع 328 دفترچه ذخیره ارزی آخرت در بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بشرویه از توزیع 328 دفترچه ذخیره ارزی آخرت در این شهرستان خبر داد

توزیع 328 دفترچه ذخیره ارزی آخرت در بشرویه

حجت‌الاسلام علی‌اکبر حدادیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: مردم شهرستان بشرویه در کمک‌رسانی به ستاد عتبات عالیات همواره پیشگام بوده و با ارائه کمک‌های مادی و معنوی خود ستاد بازسازی عتبات عالیات را در امور و اجرای وظایف خود یاری رسانده‌اند.

وی با اشاره به توزیع دفترچه‌های ذخیره ارزی آخرت در این شهرستان ادامه داد: این طرح شامل دو نوع دفترچه 60 و 120 هزار تومانی است که افراد ماهیانه مبلغ پنج یا 10 هزار تومان را به بانک‌های ملی یا مهر بسیجیان واریز می‌کنند که تاکنون 328 خیر در این طرح شرکت کرده‌اند.

*اعزام 13 نفر نیروی کار به عتبات عالیات

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بشرویه افزود: همچنین مبلغ 74 میلیون و 831 هزار و 850 ریال نذورات نقدی به حساب ستاد بازسازی عتبات عالیات واریز شده است.

حدادیان تصریح کرد: 27 گرم طلا توسط خواهران خیر شهرستان به عتبات عالیات اهدا شده و مبلغ 22 میلیون و 200 هزار ریال توسط نمازگزاران نماز جمعه برای خرید خشت طلا جمع‌آوری شده است. 

وی از اعزام نیروی کار از این شهرستان برای مشارکت در بازسازی و مرمت حرم ائمه اطهار(ع) به کشور عراق خبر داد و گفت: تعداد 13 نفر نیروی شامل استاد بنا، کارگر ماهر، سنگ‌کار و کاشی‌کار برای بازسازی حرم امامین عسکرین(ع) اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/69006/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول