اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کاروان سفینةالنجاة در کربلای خوزستان– 68

عشق مردم، زمان حرکت ضریح عشق را تعیین می‌کند/ زرگانی‌ها آماده باشند

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان خوزستان گفت: عشق و ارادت مردم خوزستان به اهل بیت (ع) زمان حرکت ضریح عشق را تعیین می‌کند.

عشق مردم، زمان حرکت ضریح عشق را تعیین می‌کند/ زرگانی‌ها آماده باشند

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اشتیاق و شور مردم خوزستان در استقبال از کاروان سفینةالنجاة را وصف ناپذیر دانست و اظهار داشت: حضور مردم در استقبال از ضریح نور به گونه‌ای است که قدرت تصمیم گیری و برنامه ریزی را از همگان سلب کرده و عشق آنان است که زمان حرکت ضریح عشق را تعیین می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در ادامه به حضور خود در کاروان سفینةالنجاة اشاره کرد و گفت: از شب گذشته که از روستای عرب حسن در نزدیکی شهرستان شوشتر به کاروان پیوستم به جز عشق و ارادت به ساحت مقدس اهل بیت (ع) چیزی مشاهده نکردم.

وی سیل خروشان مردم در استقبال از ضریح نور را بی‌نظیر توصیف کرد و ادامه داد: باید شبکه‌های خارجی که این‌قدر علیه ملت ایران تبلیغ می‌کنند و قصد جداکردن آن‌ها از اعتقاداتشان را دارند، این حضور گسترده را ببینند و بدانند که ملت ما در راه ارزش‌های خود، از تمام هستی می‌گذرد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان خوزستان عشق و محبت مردم ایران به خاندان پیامبر اعظم‌ (ص) به ویژه حضرت اباعبدالله‌الحسین‌ (ع) را در دنیا بی‌نظیر دانست و خاطرنشان کرد: مردم نقاط مختلف با طی کردن مسیرهای طولانی با پای پیاده و برهنه برای زیارت ضریح عشق سر از پا نمی‌شناسند و از هم سبقت می‌گیرند.

موسوی شور و نشاط معنوی و در صحنه بودن را از خصوصیات بارز شیعیان عنوان کرد و اظهار داشت: شیعه مولا علی‌ (ع) باید همیشه جوش و خروش دینی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر‌ (عج) خوزستان کاروان حامل ضریح نورانی مضجع شریف حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) ظهر روز گذشته حرکت خود را از شوشتر به سمت اهواز آغاز کرد و هم اکنون در حال عبور از شهرستان باوی است و قرار است از منطقه زرگان وارد اهواز شود.

وی ادامه داد: تا ساعاتی دیگر مردم زرگان ضریح عشق را زیارت می‌کنند و عشق و ارادت خود به حضرت اباعبدالله‌الحسین ‌(ع) را به همگان نشان می‌دهند.

انتهای پیام/2247/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول