اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد سازندگی سپاه استان زنجان:

ارادت ایرانیان به بازسازی عتبات عالیات مرز نمی‌شناسد/ آماده شدن درب حرمین کاظمین تا 2 ماه آینده

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ارادت مردم و مسئولان به بازسازی عتبات عالیات مرز نمی‌شناسد.

ارادت ایرانیان به بازسازی عتبات عالیات مرز نمی‌شناسد/ آماده شدن درب حرمین کاظمین تا 2 ماه آینده

ذبیح‌الله بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: بازسازی عتبات عالیات همواره از سوی شیعیان صورت گرفته و تا کنون اقدامات مطلوبی در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه برخی افراد به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه بازسازی عتبات عالیات را مورد هجمه قرار می‌دهند، افزود: عزم و اراده ملت ایران برای بازسازی عتبات عالیات پاسخ کوبنده‌ای به این افراد است.

رئیس سازمان جهاد سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان حرمین شریفین امامان معصوم (ع) را در عتبات عالیات متعلق به همه شیعیان دانست و افزود: باید همه شیعیان نسبت به بازسازی این اماکن مقدسه حساس باشند.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ شیعیان همواره پیشگام بازسازی عتبات عالیات بوده‌اند، خاطرنشان کرد: با وجود تخریب‌های صورت گرفته با همت و تلاش شیعیان به ویژه ملت ایران این اماکن مقدسه بازسازی شده است.

بابایی با اشاره به اینکه شیعیان اجازه نمی‌دهند عتبات عالیات به بقیع تبدیل شود، افزود: مظلومیت بقیع همواره قلب شیعیان جهان را به درد می‌آورد.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام از هر نقشه و توطئه‌ای برای تخریب بقاع متبرکه ائمه معصومین (ع) استفاده می‌کنند، افزود: شیعه با کربلا و نجف زنده است و نمی‌گذارد این اماکن مقدسه نیز تخریب شود.

رئیس سازمان جهاد سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تخریب حرمین عسگرین را از اقدامات وهابی‌ها عنوان کرد و افزود: با وجود همه تخریب‌های صورت گرفته با همت ایرانیان در حال حاضر این حرمین نیز بازسازی شده است.

وی استقبال مردم را از بازسازی عتبات عالیات مطلوب ارزیابی کرد و افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با جمع‌آوری نذورات مردمی نسبت به بازسازی این اماکن مقدسه اقدام می‌کند.

*ساخت درب حرمین کاظمین توسط ستاد عتبات عالیات زنجان

بابایی از جمع‌آوری نذورات مردمی برای ساخت درب حرمین عسگرین خبر داد و افزود: برای ساخت این درب 300 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این درب در دست ساخت است، افزود: تا دو ماه آینده ساخت این درب به پایان می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از طراحی بسیار زیبای این درب توسط هنرمندان ایرانی خبر داد و گفت: این در با بسته شدن به صورت محراب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه با پایان ساخت این درب مشتاقان اهل بیت (ع) آن را زیارت می‌کنند، خاطرنشان کرد: در سراسر استان این درب میعادگاه عاشقان می‌شود.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول