اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کاروان سفینةالنجاة در کربلای خوزستان – 35

اهوازی‌ها از پلیس راه به استقبال ضریح امام حسین (ع) می‌روند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: مردم اهواز و باوی از پلیس راه اهواز-مسجدسلیمان در 40کیلومتری مرکز استان به استقبال ضریح مطهر امام حسین (ع) می‌روند.

اهوازی‌ها از پلیس راه به استقبال ضریح امام حسین (ع) می‌روند

محمدتقی چهارمحالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: ضریح امام حسین (ع) بامداد روز سه شنبه 14 آذر ماه وارد خوزستان شد و مورد استقبال گرم مردم قرار گرفت.

وی افزود: کاروان سفینةالنجاة پس از عبور از شهرهای حسینیه، اندیمشک، دزفول و شوشتر به سمت اهواز حرکت می کند که پیش بینی می‌شود روز پنج شنبه به این شهر برسد.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان ادامه داد:  قرار است کاروان سفینةالنجاة پس از عبور از شهرهای ملاثانی، ویس، شیبان، باوی و منطقه زرگان در روز پنج‌شنبه به اهواز برسد و پس از آن حرکت خود را به سمت کربلا با گذشتن از آبادان و خرمشهر آغاز  کند.

مصلا؛ میعادگاه عاشقان حسینی

همچنین جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان گفت: پس از رسیدن کاروان سفینةالنجاة به اهواز، مردم این شهر در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) به زیارت ضریح منور امام حسین (ع) می‌روند.

رستم قلندری ادامه داد: کاروان حامل ضریح منور حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پس از استقبال مردم شهرهای ملاثانی، ویس، شیبان، باوی و منطقه زرگان وارد اهواز می‌شود.

وی افزود: پس از حضور کاروان سفینةالنجاة در اهواز و استقبال مردم، ضریح نورانی بارگاه حضرت سیدالشهدا (ع) در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) مستقر خواهد شد تا مردم ولایتمدار اهواز و دیگر شهرهای خوزستان در فضایی معنوی این ضریح را زیارت کنند.

انتهای‌پیام/2247/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول