اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کاروان سفینةالنجاة در کربلای خوزستان – 34

کاروان «رهروان ولایت» لالی رهسپار زیارت ضریح حسینی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان لالی از اعزام کاروان «رهروان ولایت، عاشقان شهادت» برای زیارت ضریح امام حسین (ع) خبر داد.

کاروان «رهروان ولایت» لالی رهسپار زیارت ضریح حسینی می‌شود

شاپور حاجی پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: این کاروان توسط هیئت رزمندگان اسلام شهرستان لالی ساماندهی و اعزام می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه شهر لالی در مسیر کاروان سفینة النجاة قرار ندارد، مردم ولایت مدار و انقلابی این منطقه برای زیارت ضریح شش گوشه حضرت سیدالشهدا (ع) به شوشتر اعزام می‌شوند.

حاجی پور ادامه داد: با توجه مشخص نبودن زمان دقیق ورود کاروان سفینةالنجاة به شهر شوشتر نمی‌توانیم ساعت و روز حرکت کاروان را مشخص کنیم.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان لالی اضافه کرد: در حال مذاکره با مسئولان شهرستان شوشتر برای اطلاع از زمان تقریبی ورود ضریح مطهر به این شهر هستیم تا بتوانیم کاروان «رهروان ولایت، عاشقان شهادت» به سمت شوشتر حرکت دهیم و در مراسم استقبال از کاروان سفینةالنجاة شرکت کنیم.

وی شور و حال مردم لالی برای استقبال از کاروان سفینةالنجاة را توصیف ناپذیر عنوان کرد و گفت: در این میان جوانان و نوجوانان از شور و نشاط بیشتری برخوردار هستند.

حاجی پور حرکت «رهروان ولایت، عاشقان شهادت» مردم لالی را به صورت خودجوش بیان کرد و گفت: هیئت رزمندگان اسلام شهرستان لالی فقط کار ساماندهی اعزام را بر عهده دارد و تمام وسایل نقلیه را خود مردم تامین می کنند.

انتهای پیام/2247/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول