اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کاروان سفینةالنجاة در کربلای خوزستان ـ 66

مردم ویس در 6 نقطه ضریح عشق را زیارت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان باوی گفت: مردم ویس ضریح حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را در شش نقطه زیارت می‌کنند.

مردم ویس در 6 نقطه ضریح عشق را زیارت می‌کنند

داخل سلامات در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز گفت: اهالی شهر ویس از توابع شهرستان باوی خود را برای استقبال از کاروان سفینةالنجاة آماده کرده‌اند.

وی افزود: مراسم استقبال از کاروان حامل ضریح نورانی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توسط مردم شریف شهر ویس از نیروگاه رامین آغاز می‌شود و مردم این شهر چشمانشان به این ضریح منور می‌شود.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان باوی اضافه کرد: مردم ولایتمدار شهر ویس پس از نیروگاه رامین در سه راهی شهدای ویس، کوی ملحه، روستای ابوفاضل، روستای سیدجاسم و روستای قلعه مزبان از کاروان عشق استقبال خواهند کرد.

وی اضافه کرد: مردم منطقه به صورت خود جوش، در طول مسیر با برپایی ایستگاه‌های صلواتی و دود کردن اسپند آماده استقبال از کاروان سفینةالنجاة هستند و برای در آغوش کشیدن ضریح نورانی فرزند مظلوم حضرت زهرا (س) لحظه شماری می‌کنند.

سلامات برپایی دسته‌های عزاداری را یکی دیگر از برنامه‌های مردم ویس برای استقبال از ضریح نورانی شهید کربلا دانست و گفت: تعداد زیادی از هیئت‌ها و دسته‌ها هم اکنون آماده شده‌اند تا در کنار ضریح نورانی به عزاداری بپردازند و همنوا با ملائک الهی در عزای حسین تشنه لب بر سر سینه بزنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر مردم ویس به ویژه جوانان و نوجوانان چشم به راه کاروان عشق به خیابان‌ها آمده‌اند و در حال عزاداری برای سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز با توجه به کندی حرکت خودروی حامل ضریح مطهر به دلیل ازدحام جمعیت در طول مسیر، پیش بینی می‌شود کاروان سفینه النجاه فردا صبح به شهرستان باوی در 30 کیلومتری اهواز برسد.

انتهای پیام/2247/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول