اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بافت تصریح کرد

ضرورت اقدامات پیشگیرانه مقابله با سیل در بافت / اقدام تحسین‌برانگیز بسیجیان در بحران‌ها

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بافت گفت: ممکن است سیل را به صورت جزئی و یا بزرگ در فصل زمستان در شهرستان بافت داشته باشیم که برنامه‌ریزی برای کاهش خسارات احتمالی، امری ضروری است.

ضرورت اقدامات پیشگیرانه مقابله با سیل در بافت / اقدام تحسین‌برانگیز بسیجیان در بحران‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، سیدرضا حسینی صبح امروز در ستاد بحران و بلایای طبیعی این شهرستان اظهار داشت: این جلسه بر اساس نزدیک شدن به فصل زمستان و افزایش باران، برف و زلزله‌های اخیر استان کرمان تشکیل شده است.

وی افزود: در شهرستان بافت در فصل زمستان طبق تجربه سال‌های گذشته ممکن است سیل به صورت جزئی و یا وسیع پیش آید و باید برنامه‌ریزی شود تا حداقل خسارات احتمالی را داشته باشیم.

حسینی تصریح کرد: آتش‌سوزی اخیر در یک مدرسه برای شهرستان ما هم ممکن است اتفاق بیفتد، لذا ما باید زمینه را برای پیشگیری فراهم سازیم و این حادثه باید درس عبرتی برای ما مسئولان باشد.

وی بیان کرد: تمام ادارات باید برنامه‌ای مدون برای قبل از بحران، در حین بحران و بعد از بحران داشته باشند.

حسینی با بیان اینکه اداره راه سال گذشته اقدامات قابل توجهی را انجام داده است، خاطرنشان کرد: در سال جاری تجهیزات اداره راه مناسب است، اما باید در نظر داشت که سال قبل شرکت بزرگ جهاد نصر نیز در شهرستان کار می‌کرد و در بعضی مواقع از تجهیزات آنها نیز استفاده می‌شد.

وی افزود: در زمان بحران همیشه و همیشه بسیج کمک کرده و نوعی قوای پیشتاز و خودجوش در مواقع زلزله، سیل و بلایای دیگر بوده است که باید از بسیجیان تقدیر و تشکر شود.

انتهای پیام/80024/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول