اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بافت عنوان کرد

توجه به تأمین سوخت خودروهای امداد در زمان بحران

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافت گفت: سوخت خودرو‌های امداد و نجات در هر شرایطی در زمان بحران باید تأمین شود.

توجه به تأمین سوخت خودروهای امداد در زمان بحران

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، علی محمدی صبح امروز در ستاد بحران و بلایای طبیعی این شهرستان اظهار داشت: بحران همیشه در کمین انسان است و ما باید قبل از بحران به تمام احتمالات توجه ویژه داشته باشیم.

وی افزود: در زمان زلزله و یا سیل معمولا تلفن‌ها قطع شده و مشکل پیدا می‌کنند و افراد باید خونسردی خودش را حفظ کنند.

محمدی تصریح کرد: در فصل زمستان با اقدامات قابل توجهی که توسط مسئولان ذی‌ربط انجام شده، اما کم و کاست‌هایی در شهر و خارج از شهر وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

وی بیان داشت: در زمان بحران از نخستین موضوع‌ها این است که باید سوخت ماشین‌های امداد و نجات در هر شرایطی تأمین و از قبل ذخیره شده باشد.

محمدی خاطرنشان کرد: در راه‌های خروجی از شهرستان بافت هیچ راه گریزی در نظر گرفته نشده است و به این منظور که در راه اگر یک تصادف زنجیری و یا یک آبگرفتگی صورت گیرد، باید مردم منتظر برطرف شدن آن باشند و تا رفع آن ترافیک ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه گسل‌های شهرستان بافت فعال هستند، افزود: ما در زمینه زلزله باید فعالیت کنیم که در صورت بروز، حداقل خسارت‌های احتمالی را داشته باشیم.

محمدی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در شهرستان بافت مانند همیشه چه در بحران و چه در مسائل معمولی تا حد توان وظیفه خود را انجام می‌دهد.

وی افزود: در تمام ساعت‌های شبانه‌روز نیروهای انتظامی آماده انجام وظیفه هستند و در روزهای برفی با اداره راه و ادارات مربوط همکاری لازم را دارند.

انتهای پیام/80024/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول