اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهرم:

هنرمندان واقعیت‎های جامعه را به مردم منعکس کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهرم گفت: رسالت هنرمند در هر بخشی انعکاس واقعیت‎ها و مسائل ریز و درشت جامعه به مردم است.

هنرمندان واقعیت‎های جامعه را به مردم منعکس کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، حجت‌الاسلام عیسی راستگو صبح امروز در آیین گشایش نمایشگاه عکس محرم در شهر اهرم اظهار داشت: هنرمند در بطن جامعه و در بین مردم حضور دارد و به واسطه این حضور به خوبی با همه دردها، مسائل، مشکلات و نیازهای اقشار مردم آشنایی دارد.

وی تصریح کرد: این امر مسئولیت هنرمندان را نسبت به مردم و جامعه سنگین‏تر می‎کند و هنرمندان باید با حساسیت و دقت در این زمینه عمل کنند.

امام جمعه اهرم یادآور شد: تعهد یکی از مهم‎ترین مسئولیت‎های هنرمندان است و بی‎شک هنرمندان جامعه ما از تعهد لازم برخوردار هستند.

راستگو ادامه داد: هنرمند از جایگاه والایی در جامعه برخوردار است و باید قدر جایگاه و منزلت خود را بداند و از آن در راستای بهبود شرایط جامعه بهره ببرد.

وی اضافه کرد: هنرمند نباید به شرایط حال خود راضی شود و باید همیشه و همواره در حال تحول و در پی کشف ناگفته‎ها باشد و تلاش کند واقعیت‎ها را به تصویر بکشد.

فرماندار تنگستان نیز گفت: از وظایف مهم هنرمندان در هر رشته‎ای نمایاندن ابعاد مختلف جامعه خود به مردم است و این از اهمیت زیادی برخوردار است.

احمد جعفری نسب اظهار داشت: هنرمندان با به تصویر کشیدن نقاط قوت و لحظات حساس و به یاد ماندنی، می‎توانند آینه تمام‌نمای جامعه خود باشند.

در این نمایشگاه آثاری از یونس رازقی هنرمند عکاس شهرستان تنگستان به نمایش درآمده است و به مدت 10 روز در نگارخانه عکس اهرم برای بازدید علاقمندان دایر است.

انتهای پیام/66007/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول