اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خورشید بر نیزه ـ 45

نوروزیان: هنرمندان واقعه عاشورا را به تصویر بکشند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان گفت: هنرمندان باید با تلاش خود، واقعه عاشورا را به تصویر بکشند.

نوروزیان: هنرمندان واقعه عاشورا را به تصویر بکشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان، محمد نوروزیان در مراسم افتتاح نمایشگاه «سفالینه‏های سوگوار» در گرمسار به مناسبت هفته بسیج و ایام محرم که با حضور رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گرمسار، جانشین فرمانده سپاه گرمسار، مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار و هنرمندان این شهر انجام شد، از نهادهایی که در برگزاری این نمایشگاه همکاری کرده‏اند، قدردانی کرد.

وی با اشاره به اهمیت ارتباط سازمان‏ها و نهادهای هنری در توسعه و ترویج هنر دینی و متعهد گفت: ارتباط بین دین و هنر یکی از اصول اساسی تربیت هنرمندان است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان ادامه داد: در این راه، باید همه مراجع هنری با وحدت و همدلی در کنار هم باشند تا اثر بهتری در جامعه داشته باشد.

نوروزیان افزود: برگزاری این نمایشگاه نشان‏دهنده دلسوزی و همدلی نهادهای هنری در شهرستان گرمسار برای فعالیت‏های مشارکتی است.

در این مراسم، همچنین جانشین فرمانده سپاه گرمسار با اشاره به انتخاب مناسب نام نمایشگاه، از مسئولان حاضر به خاطر همدلی و همراهی در برگزاری نمایشگاه تشکر کرد و خواستار ادامه این فعالیت‏ها شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گرمسار نیز با استقبال از انجام فعالیت‏های مشترک با بسیج هنرمندان، از زحمات هنرمندان برای برگزاری این نمایشگاه تقدیر کرد.

انتهای پیام//ش2249

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول