اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بازرگانی حمل و نقل و پایانه‌های گیلان:

مجتمع خدماتی رفاهی فومن 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: مسئول بازرگانی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان گفت: مجتمع خدماتی رفاهی مسیر سراوان- فومن 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مجتمع خدماتی رفاهی فومن 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کامران احمدی‌نژاد عصر امروز در جلسه حمل و نقل گیلان با اشاره به ساخت 11 مجتمع خدماتی رفاهی در گیلان اظهار کرد: گستردگی فعالیت‌های حمل و نقل به گونه‌ای است که بیشتر کارشناسان اقتصادی معتقدند باید مجموعه فعالیت‌های اقتصادی کشور در طیف حمل و نقل در نظر گرفته شود.

وی حمل و نقل را یکی از شاخص‌های مهم در رشد و توسعه اقتصادی عنوان کرد و افزود: گیلان به دلیل قرار گرفتن در مسیر کریدور شمال- جنوب، موقعیت گردشگری و تراکم نسبی جمعیت دارای شرایط منحصر به‌‌فرد است.

احمدی‌نژاد با تاکید بر ضرورت احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی در حاشیه جاده‌های گیلان بیان کرد: مجتمع خدماتی رفاهی سراوان- فومن دارای 85 درصد پیشرفت فیزیکی است ضمن اینکه شرکت خدمات بازرگانی همیاران حمل در کیلومتر 95 آزادراه رشت- قزوین 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی کاهش آلودگی زیست‌محیطی، استفاده از جاده با امکانات مسجد، جایگاه عرضه سوخت، تعمیرگاه، رستوران، فروشگاه، بخش امداد، فروشگاه و ... را از اهداف احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی در جاده‌ها برشمرد و تصریح کرد: تمرکز تاسیسات جانبی در جاده‌ها به منظور ایجاد رفاه و آسایش مسافران از مهم‌ترین هدف احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی است.

وی توسعه مراکز خدماتی رفاهی در ایجاد اشتغال و ارائه خدمات و رفاه به مسافران را موثر خواند و اظهار کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی با هدف جلوگیری از تصادفات جاده‌ای، افزایش ضریب ایمنی راه‌ها، ارائه امکانات و خدمات متمرکز به مسافران و رانندگان احداث می‌شود.

انتهای پیام/84001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول