اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی دماوند:

سخنان برژینسکی و بولتون اذعان به اداره آمریکا توسط صهیونیسم است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی دماوند، سخنان اخیر برژینسکی و بولتون را اذعان به اداره آمریکا توسط لابی‏های صهیونیستی خواند.

سخنان برژینسکی و بولتون اذعان به اداره آمریکا توسط صهیونیسم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی پیش‌ازظهر امروز در نشستی با مسئولان شهرستان دماوند، اظهار داشت: چندی پیش زبیگنیو برژینسکی، سیاست‌مدار لهستانی آمریکایی و مشاور امنیت ملی این کشور در دولت جیمیکارتر و همچنین جان بولتون، سیاست‌مدار و نومحافظه‏کار راست‏گرای آمریکایی اظهارنظرهای جالبی داشتند.

وی ادامه داد: جان بولتون در سخنانی گفت که «فکر نمی‏کنم جنگ هشت روزه بین اسرائیل و فلسطین بود بلکه آن نزاع بین ایران و اسرائیل بود».

علاءالدینی اضافه کرد: زبیگنیو برژینسکی نیز چندی قبل اظهار داشت که «آمریکا تعهدی ندارد که در صورت حمله اسرائیل به تأسیسات هسته‏ای ایران به مانند یک درازگوش احمق با آنها همراهی کند».

رئیس شورای فرهنگ عمومی دماوند افزود: این مشاور امنیت ملی ایالات متحده در دولت جیمی کارتر به تصریح می‏گوید که «حتی اگر روند مذاکرات شکست بخورد حمله به ایران بدترین گزینه است؛ این عمل ضد‏اخلاقی یک بی‏مسئولیتی مطلق است که عملاً کشته شدن بسیاری را به همراه دارد».

وی ادامه داد: زبیگنیو برژینسکی، سیاست‌مدار لهستانی آمریکایی و مشاور امنیت ملی این کشور در دولت جیمی کارتر خطاب به رژیم صهیونیستی می‏گوید که «شما نمی‏توانید تصمیم بگیرید؛ آمریکا حق دارد که سیاست امنیت ملی‏اش را خود تعیین کند».

علاءالدینی اضافه کرد: با نگاهی به این دو اظهار نظر سران سال‏های نه چندان دور سیاست‏گذاری آمریکا به نظر می‏رسد عملاً این کشور به دست صهیونیست‏ها اداره می‏شود.

انتهای پیام/25684/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول