اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ذوالنوری در جمع دانشجویان قم ـ 2:

سقوط بشار اسد تسلط صهیونیسم بر منطقه را تسریع می‌کند

خبرگزاری فارس: مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: سقوط بشار اسد عامل تسریع‌کننده تسلط رژیم صهیونیستی بر منطقه خواهد بود.

سقوط بشار اسد تسلط صهیونیسم بر منطقه را تسریع می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری پیش از ظهر امروز در گردهمایی دانشجویان دانشگاه‌های استان قم در دفتر مقام معظم رهبری در قم با اشاره به تحول عظیم علمی کشور اظهار کرد: این کار توسط نسل جدید ایران صورت گرفته و امروز دانشمندانی در مجامع علمی جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند که حتی پیروزی انقلاب را هم درک نکرده‌اند.

وی افزود: پیشرفت‌های علمی ایران در همه عرصه‌ها با اتکا به خودباوری و اصرار بر آرمان‌های اصیل و ارزشمند انقلاب تحقق یافته است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه تحریم و بسته بودن درهای علمی جهان به روی دانشمندان ایرانی نتوانسته است پیشرفت آن‌ها را محدود کند، گفت: امروز 3.5 درصد تولید علم در اختیار جمهوری اسلامی است و دستیابی به این مهم نتیجه خودباوری و ولایت‌پذیری جوانان ایرانی است.

جهانی‌سازی پوششی برای مقابله با آرمان‌گرایی جوانان ایرانی

وی اضافه کرد: دشمنان امروز در پوشش مقولاتی چون جهانی‌سازی به دنبال تضعیف آرمان‌گرایی و تسخیر عرصه‌های علمی توسط دانشمندان ایرانی هستند و این امر به صورت آفتی جدی ممکن است محیط‌های دانشگاهی را آلوده کند.

ذوالنوری با اشاره به آشفتگی و نگرانی غرب از استقلال علمی ایرانیان تصریح کرد: دشمنان سعی می‌کنند با تعیین مسیر مسابقه علمی جهانی و با استفاده از غول‌های رسانه‌ای خود، بهمن‌های عظیمی از دروغ‌های خبری را بر سر جوانان ایرانی آوار کنند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: در صدر اسلام هم دستگاه تبلیغاتی معاویه و عمرعاص علیه امیرالمؤمنین(ع) به راه افتاد و توانستند فضایی را به وجود آورند که وقتی علی(ع) در محراب نماز به شهادت رسید، برخی از مردم از نماز خواندن آن حضرت اظهار تعجب کرده و او را مرتد می‌پنداشتند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: ایشان طمع گروه‌های سیاسی به جریان‌های دانشجویی و کشاندن آن‌ها به سمت اهداف خود را یکی از بزرگ‌ترین آسیب‌های این جریان‌ها معرفی کرده‌اند بنابراین امروز بصیرت باید شاکله اصلی جنبش دانشجویی باشد.

ذوالنوری با بیان اینکه امروز شبکه‌های ماهواره‌ای زیادی به تبلیغ و ترویج اهداف غرب می‌پردازند، افزود: دشمنان شبهات فراوانی را در میان نسل جوان پراکنده کرده و علاوه بر این به وسیله تحریم‌ها و ایجاد تورم به دنبال شکستن مقاومت مردمی، فشار بر مسئولان به منظور عقب نشاندن آن‌ها در مقابل غرب و نیز افزایش فشار بر مردم برای بروز انقلابی دیگر هستند.

 

منکر سوء مدیریت در امور اجرایی نیستیم

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: ما منکر سوء مدیریت امور اجرایی و افزایش نقدینگی تا مرز 370 هزار میلیارد تومان در جامعه نیستیم ضمن اینکه اشکالاتی نیز در زیرساخت‌های اقتصادی ایران وجود دارد که گرانی‌ کنونی را به وجود آورده است اما مردم ایران نباید فریب عملیات روانی غرب را بخورند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال القای این مسئله هستند که جمهوری اسلامی دچار دوگانگی رفتار سیاسی در مقابل کشورهای مختلف است، عنوان داشت: بر همگان مسلم است که ما از مدل حکومت در سوریه دفاع نمی‌کنیم اما تفاوت‌هایی نیز وجود دارد که دانشجویان و قشر تحصیل کرده باید به تبیین این مسائل بپردازند زیرا مشاهده می‌کنیم در عربستان سعودی نظام پادشاهی حاکم است و مردم هیچ نقشی در انتخاب حاکمان ندارند اما بشار اسد با رأی قاطع مردم به ریاست جمهوری سوریه رسید و تنها حاکم عربی است که برای حمایت از مقاومت اسلامی هزینه پرداخت کرده است.

ذوالنوری سقوط بشار اسد را عامل تسریع‌کننده تسلط رژیم صهیونیستی بر منطقه دانست و افزود: در مسئله بحرین هم تنها کشوری که از مردم مظلوم شیعه حمایت می‌کند جمهوری اسلامی ایران است اما هیچ ارتباط فیزیکی در این میان وجود ندارد و این در حالی است که بیگانگان دخالت‌های فراوانی در سوریه دارند.

انتهای پیام/78004/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول