اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارومیه خبر داد

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین طرح عمرانی شمال‌غرب کشور در ارومیه

خبرگزاری فارس: شهردار ارومیه گفت: سال 92 بهره‌برداری کامل از عملیات ساخت پل قویون به عنوان بزرگ‌ترین طرح عمران شهری شمال غرب کشور انجام می‌گیرد.

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین طرح عمرانی شمال‌غرب کشور در ارومیه

محمد حضرت‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح پل قویون ارومیه به عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌های عمران شهری شمال غرب کشور است که نیمه نخست امسال 12 مسیر از 16 مسیر مربوط به حرکت‌های گردشی دور میدان این طرح به بهره‌برداری رسید و مرحله دوم اجرایی آن هم در خرداد ماه سال آینده آماده تحویل به شهروندان می‌شود.

این مسئول پیشرفت فیزیکی طرح پل قویون ارومیه را 80 درصد عنوان و خاطر نشان کرد: مجموع اعتبارات مورد نیاز برای این طرح 700 میلیارد ریال بود که تاکنون بیش از 500 میلیارد ریال آن هزینه شده است.

شهردار ارومیه تاکید کرد: از این 700 میلیارد ریال، 280 میلیارد ریال آن برای آزادسازی اراضی اطراف آن هزینه شده است.

حضرت‌پور با مطلوب ارزیابی کردن پیشرفت اجرایی طرح تقاطع غیر همسطح ابوذر ادامه داد: ساخت این طرح از طریق اعتبارات ملی توسط اداره راه و شهرسازی در قالب بزرگراه شهید کلانتری در حال ساخت بوده و آزادسازی اراضی اطراف آن نیز از سوی شهرداری انجام گرفته است.

وی در ارتباط با طرح تقاطع غیر همسطح شهید مدرس متذکر شد: این طرح که کلنگ آن ماه گذشته انجام شد بر اساس تعهدی که به شهروندان داده شده در مدت شش ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار ارومیه در پایان اذعان داشت: این قول را به تمام شهروندان می‌دهیم که هر سه پروژه شهید مدرس، ابوذر و پل قویون سوم خرداد سال 92 به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

انتهای پیام/61012/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول