اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

ابراز نگرانی شهردار بجنورد نسبت به افزایش محدوده شهر

خبرگزاری فارس: شهردار بجنورد نسبت به افزایش محدوده خدماتی این شهر ابراز نگرانی کرد.

ابراز نگرانی شهردار بجنورد نسبت به افزایش محدوده شهر

کیوان دژهوت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه پیش از این 23 سکونتگاه غیر رسمی در این شهر وجود داشت، اظهار کرد: با افزایش احمدآباد و باغ نجاتی به محدوده خدماتی، شمار سکونتگاه‌های شهر به 25 مورد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه این افزایش، علاوه بر ارائه خدمات به این مناطق توسط شهرداری بجنورد سایر هزینه‌ها را نیز تحمیل می‌کند، گفت: این در حالی است که شهرداری کمترین درآمد را از محل عوارض‌ها از این سکونتگاه‌ها دارد.

دژهوت تصریح کرد:‌ در سال‌های دور محدوده شهر محدود بوده و حوزه جغرافیایی شهر به منظور ارائه خدمات شهری مشخص بوده، لیکن در سنوات اخیر شاهد افزایش محدوده خدماتی بجنورد هستیم.

وی در بخش دیگری از خرید هشت دستگاه پرس زباله جدید، دو دستگاه خودرو برای رفت و روب و همچنین ماشین آلات مکانیزه برف روبی و نمک پاش خبر داد.

شهردار بجنورد تصریح کرد: این دستگاه‌ها به زودی وارد سیستم خدمات شهرداری شده و برای زیباسازی شهر و در زمستان استفاده خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن فصل زمستان و احتمال یخ بندان معابر از شهروندان خواست تا در این زمینه شهرداری را یاری کنند.

دژهوت گفت: سال گذشته به علت بارش‌های برف و برودت هوا شاهد یخ بندان در معابر و کوچه‌ها بوده که شهرداری ناچاراً برای بازگشایی معابر از ماسه نمک که بسیار برای آسفالت مضر بوده استفاده کند.

به گزارش فارس، بجنورد با دارا بودن دو منطقه شهری و شهرداری مهر 214 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/63002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول