اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

عطر حرم حسینی در کربلای ایران-53

ادارات و مدارس خرمشهر فردا تعطیل است

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمشهر گفت: فردا به‌مناسبت ورود ضریح مطهر اباعبدالله‌الحسین(ع) به این شهرستان، تمام اداره‌ها و مدارس جز مراکز درمانی، انتظامی و بانک‌ها تعطیل است.

ادارات و مدارس خرمشهر فردا تعطیل است

عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: فردا به‌مناسبت ورود ضریح مرقد مطهر اباعبدالله‌الحسین(ع) به شهرستان، تمام اداره‌ها و مدارس جز مراکز درمانی، انتظامی و بانک‌ها تعطیل است.

وی افزود: با توجه به اینکه استقبال از ضریح مطهر بسیار زیاد است و حرکت آن از شهری به شهر دیگر با کندی صورت می‌گیرد اما با پیش‌بینی‌های صورت گرفته این مهمان ارزشمند باید تا فردا وارد شهرستان خرمشهر شود.

فرماندار خرمشهر عنوان کرد: سیل عظیم جمعیت هم‌اکنون در آبادان همراه کاروان سفینةالنجاة است و لحظه به لحظه شاهد پررنگ‌تر شدن این گردهمایی عظیم هستیم.

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان کرد: امروز بسیاری از خرمشهری‌ها نیز به آبادان عزیمت کرده و تا فردا همچنان همراه کاروان سفینة‌النجاة هستند.

حسینی در پایان اظهار کرد: تعطیلی اداره و مدارس این شهرستان در راستای رفاه حال شهروندان برای زیارت هر چه بهتر و مطلوب‌تر ضریح مطهر است.

انتهای پیام/72001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول