اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

با حضور مدیر و معاونان و کارشناسان و از منطقه تنگ‌سرخ

بازدید دوره‌ای از مدارس همه مناطق شهرستان بویراحمد آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش بویراحمد گفت: در راستای نظارت بر روند تعلیم و تربیت و با حضور مدیر و معاونین و کارشناسان بازدید دوره‌ای از مدارس همه مناطق شهرستان بویراحمد آغاز شد.

بازدید دوره‌ای از مدارس همه مناطق شهرستان بویراحمد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عظیم صالح‌پور عصر یکشنبه در نشستی با هدف نحوه بازدید از مدارس مختلف شهرستان بویراحمد اظهار کرد: بازدید از مدارس شهرستان بویراحمد که به صورت دوره‌ای انجام می‌شود امروز با بازدید از چندین مدرسه در مناطق مختلف شهرستان بویراحمد کار خود را آغاز کرد.

مدیر آموزش و  پرورش شهرستان بویراحمد به جدیت بازدید در این دوره سخن به میان آورد و گفت: در این بازدیدها با حضور خود، معاونین و کارشناسان برجسته آموزش و پرورش امور آموزشی را پیگیری کرده و با بازدیدهای گروهی مشکلات آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان را بررسی می‌کنیم.

این مسئول شهرستانی در ارتباط با اهداف پیگیر در این بازدیدها افزود: بازدیدهای صورت گرفته با هدف بررسی مسائل و مشکلات آموزشی، پرورشی، خدماتی و  بهداشتی صورت خواهد گرفت و در راستای رفع مشکلات آن‌ها برنامه‌ریزی کاربردی را عملی خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: حضور و نظارت بر کلاس درس دانش‌آموزان، ثبت فعالیت‌ها و جریانات آموزشی آن‌ها  و ارزشیابی عملکرد این طیف آینده‌ساز می‌تواند دانش‌آموزان مستعد زیادی را شناسایی کرده و آن‌ها را برای شکوفایی استعدادها یاری کرد.

صالح‌پور از روند اجرای این برنامه در همه مدارس شهرستان بویراحمد خبر داد و بیان کرد: در راستای کیفیت‌بخشی به نظام آموزشی شهرستان بویراحمد امروز آغاز این طرح در مدارس حوزه تنگ سرخ صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی و ارزیابی صورت گرفته توسط کارشناسان پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان و یا نقاط ضعف‌ها بررسی خواهد شد و جهت کیفی بخشی فعالیت‌های آموزشی برنامه‌ریزی می‌شود.

صالح‌پور به استفاده صحیح از سخت‌افزارهای آموزشی اشاره کرد و ابراز داشت: فعالیت‌های آموزشی و پرورشی باید به گونه‌ای باشد که دانش‌آموزان به بهترین نحو از سخت‌افزارهای آموزشی استفاده کرده و مهارت‌های لازم را کسب کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از اهمیت هوشمندسازی مدارس سخن به میان آورد و تصریح کرد: با توجه به توسعه هوشمندسازی مدارس و پیشرفت علم و فناوری لازم است معلمان با فراگیری هر چه بهتر آموزش‌های ضمن خدمت و روش استفاده بهینه از کارگاه‌های آموزشی در راه به قله رساندن این تکنولوژی همکاری لازم را انجام دهند.

صالح‌پور ضمن تشکر از تمام کارشناسان افزود: امیدوارم که با تمام تلاش خود این مسئولیت را به صورت جدی و با دقت عمل بالا به سرانجام برسانند تا در کیفیت بخشی به نظام آموزشی شهرستان گام بزرگی را برداریم.

در این نشست چند تن از کارشناسان شهرستانی به ایراد سخن پرداخته و راهکارهایی جهت تاثیرگذاری هر چه بهتر این بازدیدها ارائه دادند.

انتهای پیام/2571/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول