اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار خراسان‌رضوی خبر داد

اجرای 6 دوره نظارت در برنامه 18 ماهه طرح عفاف و حجاب

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار خراسان‌رضوی در امور بانوان گفت: ستاد ویژه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دوره میان‌مدت خود به طول 18 ماه، هر سه ماه یک‌بار به شکل غیرمترقبه و یا با اعلام قبلی بر دستگاه‌های اجرایی نظارت می‌کند.

اجرای 6 دوره نظارت در برنامه 18 ماهه طرح عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، صدیقه خدیوی صبح امروز در کارگروه طرح عفاف و حجاب در جمع اعضای ستاد ویژه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در محل استانداری خراسان‌رضوی اظهار داشت: طرح ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سه مرحله کوتاه‌مدت، میان‌مدت و طولانی‌مدت تثبیت شده است.

وی افزود: طرح کوتاه مدت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سال 90 در دوره‌ای سه ماهه اجرا شده که نتایج مثبتی را در پی داشت.

خدیوی با بیان اینکه دوره میان‌مدت عفاف و حجاب همزمان با روز عفاف و حجاب در بازه زمانی 18 ماهه آغاز به‌کار کرده خاطر نشان کرد: این برنامه در دستگاه‌ها و مراکز اداری در مرحله نخست اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: پس از تشکیل چهار جلسه در ستاد ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سال‌ جاری این طرح به تصویب رسید و ضمن امضای توافق‌نامه با 27دستگاه در ارتباط با اجرای طرح عفاف و حجاب آغاز به‌کار کردیم.

مشاور استاندار خراسان‌رضوی در امور بانوان با اشاره به برگزاری همایش توجیهی عفاف و حجاب در 25 تیر ماه سال‌ جاری با حضور مدیران دستگاه‌ها و ادارات گفت: با برگزاری همایش توجیهی، کمیته نظارت بر دستگاه‌ها و ادارات از میان 11 دستگاه انتخاب و به تصویب رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر 95 گروه نظارت در قالب گروه‌های سه نفره که 11 گروه در سطح استان، 3 گروه مختص مشهد و 81 گروه در شهرستان‌های سراسر استان مستقر هستند؛ همچنین برای 285 نفر حکم امضای تیم نظارت امضا شده است.

خدیوی تاکید کرد: به‌واسطه فرمانداری مشهد از 45 اداره در سطح استان و 23 اداره در مشهد بازدید و نمرات کمی و کیفی به ادارات داده شد که پس از نخستین بازدید جلسه‌ای در جهت آسیب‌شناسی برگزار شد.

مشاور استاندار خراسان‌رضوی در امور بانوان گفت: از 27 شهرستان خراسان‌رضوی، 11 شهرستان چون خلیل‌آباد، خوشاب، خواف و چناران گزارشات نظارتی خود را ارائه کرده‌اند و 16 شهرستان دیگر چون سبزوار، قوچان،طرقبه شاندیز، باخرز و جوین در ارائه گزارشات و عملکرد خود کوتاهی کرده‌اند.

خدیوی بازدید هیئت‌های نظارت از دستگاه‌ها و ادارات را با اعلام قبلی و عمدتا غیرمترقبه توصیف کرد و گفت: در برنامه میان‌مدت و 18 ماهه طرح عفاف و حجاب در سطح استان هر سه ماه یک‌بار به دو شیوه اعلام قبلی و غیرمترقبه از ادارات و دستگاه‌ها بازدید می‌شود. ‌

انتهای پیام/70003/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول