اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی:

5 هزار مترمکعب به ظرفیت مخازن آب شرب آذربایجان غربی افزوده شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی گفت: شش ماه نخست سال جاری بیش از 5 هزار مترمکعب به ظرفیت مخازن آب شرب آذربایجان غربی افزوده شده است.

5 هزار مترمکعب به ظرفیت مخازن آب شرب آذربایجان غربی افزوده شد

مجید آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شش ماه نخست سال جاری سه حلقه چاه در راستای عملیات آب‌رسانی در آذربایجان غربی حفر شده است و تجهیز شش حلقه چاه نیز به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه تعداد کل چاه‌های آب شرب موجود در آذربایجان غربی 239 حلقه است، خاطر نشان کرد: چاه‌ها یکی از منابع مهم تأمین آب شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی هستند.

آقازاده به تصفیه‌خانه‌های آب موجود در تأمین آب شرب استان اشاره کرد و ادامه داد: بخشی از آب شرب آذربایجان غربی از طریق تصفیه آب در 11 تصفیه‌خانه و 14 دهنه چشمه قرار گرفته در مدار تأمین آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی فراهم می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی افزود: تعداد مخازن آب شرب موجود در آذربایجان غربی 125 واحد است که ظرفیت آن‌ها در مجموع 325 هزار و 426 مترمکعب است.

آقازاده به توسعه مخازن آب شرب در آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: شش ماه نخست سال جاری 5 هزار و 372 مترمکعب به ظرفیت مخازن آب شرب موجود افزوده شده است.

وی توسعه شبکه فاضلاب را از دیگر اقدامات معاونت مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی برشمرد و تصریح کرد: 72 هزار و 692 کیلومتر به طول شبکه فاضلاب آذربایجان غربی تا پایان شهریور ماه سال جاری اضافه شده است.

انتهای پیام/61010/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول