اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کارشناس مسائل سیاسی:

اقتصاد مقاومتی راه ایستادگی مقابل استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی اعتقاد دارد: اقتصاد مقاومتی راه ایستادگی مقابل استکبار جهانی است.

اقتصاد مقاومتی راه ایستادگی مقابل استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، عباس وحیدی عصر دوشنبه در نخستین جلسه طرح ابرار در گرمسار اظهار داشت: فوکویاما کارشناس خارجی به براندازان نظام در ایران توصیه کرده است که اگر دو بال سرخ و سبز تشیع که نشان از شهادت‌طلبی و روحیه انتظارمداری است را هدف قرار دهند، آنگاه اهداف غرب در ایران اجرا می‌شود.

وی افزود: از نظر کلینتون و رایس، ایران را نمی‌توان از راه نظامی به زانو در آورد؛ بلکه باید از راه فرهنگی وارد شده و سبک زندگی ایرانیان را تغییر داد.

وحیدی تصریح کرد: برنامه‌های گسترده غرب در ایران به معنای واقعی کلمه کوتاه شدن مانتوها و عقب‌نشینی روسری‌هاست.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: اشتغال خانم‌ها در خارج از خانه و تنها ماندن فرزندان با یک‌هزار و 800 کانال ماهواره‌ای در خانه سبب تغییر در سبک زندگی می‌شود.

وی افزود: خانواده با سبک زندگی ماهواره‌ای رو به سمت غرب‌گرایی و تجمل‌گرایی خواهد رفت و اقتصاد مقاومتی راه درمان این بیماری فرهنگی است.

وحیدی خطاب به جوانان بسیجی گفت: جوانان تحصیل کرده نباید به دنبال پشت میزنشینی باشند؛ بلکه باید برای کار و تولید تلاش کنند.

دشمن با تحریم می‌خواهد ما را از میدان تلاش بیرون کند

یک کارشناس سیاسی و فرهنگی دیگر نیز گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا با حربه تحریم و تهدید ما را از میدان تلاش بیرون کنند و قدرت تحمل و صبر مردم را در هم بشکنند.

حجت‌الاسلام مصطفی غائبی اظهار داشت: دشمنان به خوبی می‌دانند تا ولایت باشد، این اتحاد و صبر لبریز نخواهد شد و به همین دلیل، ولایت را هدف قرار داده‌اند.

وی با اشاره به شعار امسال رهبر معظم انقلاب و تاکیدات ایشان بر اجرای طرح اقتصاد مقاومتی افزود: توجه به شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ما را از بسیاری مشکلات مصون خواهد داشت.

غائبی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با تدبیر و دوراندیشی، شعار امسال را تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی قرار دادند؛ چرا که با توجه به تحریم‌های استکبار علیه ما و فشارهای مختلف داخلی و بین‌المللی باید به خودمان تکیه کرده و نیازهای خود را در داخل تامین کنیم.

این کارشناس سیاسی و فرهنگی خاطرنشان کرد: تحقق این شعار باید نخست از همه بسیجیان که خود را در خط ولایت می‌دانند، باشد و آنها با جدیت در تحقق این هدف گام بردارند؛ البته تا آنجا که توان دارند و می‌توانند این کار را انجام دهند.

غائبی با تاکید بر لبیک به ندای رهبری یعنی حمایت از ایشان بیان کرد: ما باید در هر جا که هستیم، اقتصاد مقاومتی و اهمیت به تولید داخلی را سرلوحه کار و برنامه‌های خود قرار دهیم و بدانیم که اگر خواسته رهبر فرزانه انقلاب محقق شود، از بسیاری از مشکلاتی که اکنون در جامعه با آن دست به گریبان هستیم، جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/22492/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول