اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل نداشتن شرایط لازم بانکی

50 طرح کشاورزی در گچساران برگشت خورد

خبرگزاری فارس: رئیس بانک کشاورزی گچساران گفت: 50 فقره پرونده از طرح‌های تصویب شده در کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان به دلیل نداشتن شرایط لازم و عدم مراجعه متقاضیان برگشت داده شد.

50 طرح کشاورزی در گچساران برگشت خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علی‌اکبر نیک‌اقبال امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: دولت برای توسعه بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار اقدام به پرداخت تسهیلات کم‌بهره به متقاضیان کرده است.

وی اظهار داشت: اعتبار لازم برای این بخش در اختیار بانک کشاورزی قرار گرفته و مدیریت صحیح در پرداخت تسهیلات به متقاضیان دارای شرایط لازم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

پرداخت 40 میلیارد ریال تسهیلات به 42 طرح کشاورزی در گچساران

رئیس بانک کشاورزی گچساران تصریح کرد: تاکنون 192 پرونده مورد تصویب در جلسات کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان توسط جهاد کشاورزی به این بانک ارائه شده است.

نیک‌اقبال افزود: از مجموع پرونده‌های ارسال شده از سوی جهاد کشاورزی به این بانک، 50 پرونده به دلیل عدم مراجعه مشتریان و مشکلاتی که این متقاضیان داشتند، برگشت داده شده است.

وی مورد تأیید نبودن محل اجرای طرح، انصراف مجری از اجرای طرح، عدم ارائه تضمین توسط متقاضی و عدم مراجعه متقاضیان به بانک را از جمله دلایل برگشت خوردن این پرونده‌ها عنوان کرد.

نیک‌اقبال یادآور شد: تاکنون به 42 طرح کشاورزی مورد تصویب در این کارگروه تسهیلات لازم به مبلغ 40 میلیارد و 463 میلیون ریال پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه 18 طرح دیگر نیز در مرحله انعقاد قرارداد و پرداخت تسهیلات قرار دارد، میزان اعتبار این طرح‌ها را افزون بر 6 میلیارد ریال عنوان کرد.

رئیس بانک کشاورزی گچساران عنوان کرد: با توجه به فرصت محدودی که تا پایان سال وجود دارد، مهلت 30 روزه برای مراجعه متقاضیان برای تکمیل پرونده تسهیلات زیاد است.

نیک‌اقبال افزود: در صورتی که متقاضی یک طرح در مهلت مقرر به بانک مراجعه نکند، طرح برای جایگزینی افراد متقاضی دیگر برگشت داده می‌شود.

وی هدف از پرداخت تسهیلات بخش کشاورزی را توسعه این بخش، تقویت و افزایش پتانسیل‌های کشاورزی و دامپروری عنوان کرد و از اعضای کارگروه خواست در این راستا با بانک کشاورزی همکاری بیشتری داشته باشند.

انتهای‌پیام/82001/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول