اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور نصب کنتور بر روی چاه‌های آب کشاورزی

20 میلیون ریال تسهیلات به کشاورزان چهارمحال و بختیاری پرداخت می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 20 میلیون ریال تسهیلات بانکی به‌منظور نصب کنتور بر روی چاه‌های برداشت آب کشاورزی در این استان پرداخت می‌شود.

20 میلیون ریال تسهیلات به کشاورزان چهارمحال و بختیاری پرداخت می‎شود

حمیدرضا فروزنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: ایجاد اشتغال هدف اصلی توسعه کشاورزی محسوب می‌شود.

وی توسعه بخش کشاورزی در استان را ضروری برشمرد و گفت: توسعه بخش کشاورزی باعث رونق اقتصاد این استان می‌شود.

فروزنده با تأکید بر اینکه سند توسعه کشاورزی این استان باید با اهداف اسناد بالادستی استان هماهنگ باشد، افزود: تبدیل شیوه‌های سنتی به صنعتی و مکانیزاسیون شدن بخش کشاورزی باید در اولویت قرار گیرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تهدیدها، ضعف‌ها، مزیت‌ها و ظرفیت‌های بخش کشاورزی باید شناسایی و برای تقویت آنها اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

این مسئول به وجود 2 هزار حلقه چاه برداشت آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری اشاره و تأکید کرد: برای نصب کنتور بر روی هر یک از این چاه‌ها، 20 میلیون ریال تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.

فروزنده عنوان کرد: شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری هم باید از محل صرفه‌جویی در برداشت آب‌ها، تخصیص‌های جدید برای طرح‌های توسعه‌ای در بخش کشاورزی را صادر کند.

وی تصریح کرد: تسهیلات در قالب سرمایه در گردش از محل اعتبارات توسعه طرح‌های بخش کشاورزی، فقط به طرح‌های وابسته به این بخش پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول