اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه ناجا خبر داد

به کارگیری 90 هزار نفر در طرح زمستانی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه ناجا از به کارگیری 90 هزار نفر در طرح زمستانی خبر داد.

به کارگیری 90 هزار نفر در طرح زمستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا مهماندار ظهر امروز در مراسم آغاز طرح زمستانی نیروی انتظامی استان زنجان اظهار کرد: با حضور 90 هزار نفر برای ارائه خدمات به مردم در راه‌مانده، طرح زمستانی در کشور اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمات‌رسانی به موقع به مردم از اهداف این طرح است، افزود: امدادرسانی به افراد در راه‌مانده از دیگر اهداف این طرح است.

رئیس پلیس راه ناجا از مشارکت 200 هزار نفر در طرح زمستانی پلیس خبر داد و افزود: با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط این طرح در کشور اجرا می‌شود.

وی از مشارکت 3 هزار و 600 تیم درون‌شهری و برون‌شهری در این طرح خبر داد و افزود: 40 هزار نفر از نیروهای پلیس در اجرای این طرح حضور دارند.

مهماندار با اشاره به حضور دو هزار و 232 تیم خودرویی برای اجرای این طرح تصریح کرد:‌ 18 هزار و 586 نفر نیز از نیروهای امداد و نجات در این طرح حضور دارند.

وی با بیان اینکه هشت هزار تیم راهداری این طرح را یاری می‌کنند، خاطرنشان کرد: 11 هزار و 500 نفر از نیروهای راهداری در این طرح مشارکت دارند.

رئیس پلیس راه ناجا از حضور سه هزار تیم اورژانس کشور در این طرح خبر داد و گفت: 13 هزار تکنسین و متخصص این طرح را اجرا می‌کنند.

وی از آمادگی امداد خودرو برای حضور در این طرح خبر داد و یادآور شد: همه سازمان‌های اجرایی ذیربط در این طرح مشارکت فعالانه دارند.

مهماندار با بیان اینکه با اقدامات انجام شده در قالب طرح زمستانی در سال گذشته تلفاتی در این زمینه گزارش نشده است، افزود: ‌امیدواریم در سال‌جاری نیز این طرح به نحو مطلوبی در کشور اجرا شود.

*باید از فرصت خدمت به مردم به خوبی استفاده شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه توجه به نیازهای مردم فرصت مغتنمی است که در اختیار مسئولان قرار گرفته است، افزود: باید از فرصت خدمت‌رسانی به مردم برای خدمت صادقانه استفاده شود.

رئیس پلیس راه ناجا با بیان اینکه خدمت به مردم از هر ارزشی بالاتر محسوب می‌شود، افزود: ارائه خدمات به مردم در نزد خداوند متعال از ارزش بالایی برخوردار است.

وی بر ضرورت قدردانی از مردم در همراهی پلیس تاکید کرد و افزود: رضایتمندی مردم از خدمات پلیس موجب ارتقای فعالیت‌های این نیرو می‌شود.

مهماندار با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی نظامی خدمتگزار است، افزود: خدمتگزار بودن نظام برای همه افراد جامعه روشن است.

وی از همکاری دستگاه‌های اجرایی برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم تقدیر کرد و افزود: باید همه سازمان‌ها در خدمت‌رسانی به مردم کوشا باشند.

انتهای پیام/73003/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول