اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه خبر داد

آغاز طرح زمستانی پلیس راه از روز یک‏شنبه

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه از برگزاری مانور آغاز طرح زمستانی پلیس راه کشور از هفته آینده خبر داد.

آغاز طرح زمستانی پلیس راه از روز یک‏شنبه

محمدرضا مهماندار امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این مانور روز یک‏شنبه هفته آینده به صورت نمادین برگزار می‏شود.

وی ادامه داد: این مانور به عنوان نقطه آغازین ارائه خدمات به مردم در فصل زمستان در سال‏های گذشته در سایر نقاط کشور برگزار می‏شد.

مهماندار اضافه کرد: اما از آنجایی که محور هراز و منطقه موسوم به امام‏زاده هاشم(ع) از جمله نواحی کوهستانی و مهم کشور محسوب می‏شود، برگزاری این مانور به شهر آبعلی منتقل شد.

فرمانده پلیس راه افزود: حضور در محور هراز و شهر آبعلی مانند قرار گرفتن عوامل پلیس و سایر نهادهای ارائه‏دهنده خدمات زمستانی در میدان عمل است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این مانور کشوری، اعلام آمادگی پلیس راه برای ارائه خدماتی درخور شأن مردم شریف ایران اسلامی است.

مهماندار اضافه کرد: مردم با مشاهده حضور مقتدر و توانمند پلیس و سایر دستگاه‏های دخیل در خدمات زمستانی با خیالی آسوده وارد محورهای مواصلاتی کشور می‏شوند.

به گزارش فارس؛ شهر 2 هزار و 641 نفری آبعلی در 50 کیلومتری شمال‏شرق استان تهران و در بخش رودهن از توابع شهرستان دماوند قرار دارد.

پیست اسکی آبعلی به عنوان قدیمی‏ترین پیست اسکی ایران، هتل «شاله اوزنه» و جلوه‏های اکوتوریسمی زیبا از جمله دیدنی‏های این شهر محسوب می‏شود.

انتهای پیام/25682/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول