اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه همدان خبر داد

آمادگی کامل پلیس همدان در اجرای طرح امداد زمستانی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه همدان گفت: تیم‌های پلیس در ایام برگزاری طرح امداد زمستانی در کنار راهدارخانه‌ها مستقر شده و به ارائه خدمت می‌پردازند.

آمادگی کامل پلیس همدان در اجرای طرح امداد زمستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد خیری ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ستاد بحران استان همدان اظهار داشت: پلیس راه استان همدان قبل از شروع طرح امداد زمستانی جلسات را با تمام دستگاه‌های مرتبط انجام داده و طرح زمستانی در پلیس راه استان از 20 آذر ماه به صورت رسمی شروع می‌شود.

وی ادامه داد: تیم‌های پلیس راه در کنار راهدارخانه‌ها مستقر خواهند شد و در گردنه‌هایی مانند همه‌کسی، آوج، اسدآباد و ... فعالیت می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان همدان تأکید کرد: 18 تیم پلیس در طرح امداد زمستانی که تعداد 6 هزار و 840 نفر را شامل می‌شوند در طول اجرای طرح به کار گرفته شده‌اند.

وی در بحث اسکان مسافران نیز عنوان کرد: شهرستان‌های بهار، اسدآباد، مریانج، رزن و صالح‌آباد که آخرین خروجی ما به سمت کردستان است آمادگی کامل را دارند تا در بحث اسکان مسافران در هنگام برودت هوا و سختی رفت و آمد فعالیت کنند.

خیری بیان داشت: هزینه نگهداری خودرو‌ها‌ و تجهیزات زمستانی پلیس راه در هنگام برف و یخ‌بندان بسیار بالاست و همچنین این نوع خودرو‌ها نیازمند به سوخت بالا دارند.

وی ادامه داد: در مورد جرثقیل‌ها نیز ستاد بحران باید تعدادی جرثقیل را آماده کند تا بتوانیم در مواقع ضروری از آن‌ها استفاده کنیم چرا که جرثقیل‌های عادی در مواقع بحرانی و در شرایط جوی حساس همکاری نمی‌کنند و ما در مواقع بحرانی نیاز به جرثقیل‌های سنگین داریم.

رئیس پلیس راه استان همدان در بحث خرابی اتوبوس‌های گذری از استان همدان نیز خاطرنشان کرد: استان همدان یکی از استان‌هایی است که تردد اتوبوس‌ها در آن صورت می‌گیرد و در این زمینه باید برنامه‌ریزی کنیم تا در صورت وجود خرابی اتوبوس تدابیر لازم را اتخاذ کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: راهنمایی و رانندگی آمادگی کامل را در طرح امداد زمستانی اعلام می‌کند و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

حسین طلایی در پایان سخنانش گفت: اگر تعطیلی مدارس در شرایط برف و یخ‌بندان به موقع اعلام شود شاهد کاهش مشکلات در سطح معابر و همچنین کاهش بار ترافیکی در سطح استان خواهیم بود.

انتهای پیام/89007/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول