اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه کردستان اعلام کرد

آمادگی 230 تیم ثابت و سیار پلیس در اجرای طرح زمستانی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان کردستان از فعالیت 234 تیم ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی استان در اجرای طرح زمستانی امسال خبر داد.

آمادگی 230 تیم ثابت و سیار پلیس در اجرای طرح زمستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رمضان نادری ظهر امروز در رزمایش مجریان طرح زمستانی پلیس راه و راهور فرماندهی انتظامی استان کردستان در سنندج اظهار کرد:‌ 156 تیم از تعداد مذکور ثابت و 78 تیم نیز به صورت پشتیبان در طرح زمستانه امسال به مردم خدمت می‌کنند.

به گفته وی، این 156 تیم ثابت در 13 مرحله هفت روزه به منظور نظارت بر اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در سراسر جاده‌های استان فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه طرح زمستانه امسال متفاوت‌تر از سال گذشته اجرا می‌شود، اضافه کرد:‌ با توجه به شرایط سخت آب و هوایی استان و تجربه سخت سال گذشته امسال با برنامه‌ریزی دقیق‌تری این طرح اجرا می‌شود.

به گفته وی، در طرح زمستانه امسال تیم‌های عملیاتی بیشتری برای کنترل وضعیت جاده‌های استان مستقر می‌شوند.

نادری با اشاره به میزان تصادفات و تلفات جانی زمستان سال گذشته در جاده‌های استان اظهار کرد: خوشبختانه با تعامل و همکاری‌های بسیار خوب ارگان‌های ذیربط در بحث اجرای طرح زمستانه و همچنین همکاری مردم شاهد کاهش قابل توجه میزان تصادفات و تلفات جانی در سطح استان بودیم.

وی خاطرنشان کرد:  ارتقای فرهنگ رانندگی، اجرای درست قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارها و علائم پلیس راه از مهم‌ترین عوامل کاهش آمار تصادفات و مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده‌ای و درون شهری در استان در چند سال اخیر است.

رئیس پلیس راه کردستان با بیان اینکه رانندگی در فصل زمستان در جاده‌ها با سایر فصول بسیار متفاوت و سخت است، اضافه کرد: در فصول سرد سال با توجه به مشکلاتی همچون یخ‌زدگی جاده‌ها باید با دقت بیشتری رانندگی کرد.

نادری در پایان از مردم خواست نسبت به تجهیز وسایل نقلیه خود به سیستم‌های گرمایش اقدام کنند.

رزمایش مجریان طرح زمستانی پلیس راه و راهور فرماندهی انتظامی استان کردستان ظهر امروز با حضور مسئولان ادارات کل حمل و نقل و پایانه، راه و شهرسازی و راهداران، هلال احمر، اورژانس و امدادگران، یگان امداد، آتش نشانی و امداد خودرو در سنندج آغاز شد.

انتهای پیام/79002/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول