اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

استان فارس به بیمارستان جدید اعصاب و روان نیاز دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: یکی از معضل‌های دنیای پیشرفته و صنعتی، گسترش بیماری‌های اعصاب و روان است، که در این راستا، فارس نیاز به احداث بیمارستان جدید اعصاب و روان دارد.

استان فارس به بیمارستان جدید اعصاب و روان نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه عصر امروز در حاشیه بهره‌برداری از آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان جدید اعصاب و روان محرری و بهره‌برداری از ساختمان اورژانس این بیمارستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: کمبود تخت در بیمارستان‌های فارس به ویژه بیمارستان اعصاب و روان از جمله معضل‌های درمانی این استان است.

وی خاطرنشان کرد: با تعامل و همیاری خیران تامین سلامت در احداث و تجهیز بیمارستان‌ها شاهد تسریع در روند بهبودی بیماران اعصاب و روان هستیم.

رئیس هیئت امنای مجمع خیرین تامین سلامت فارس نیز در حاشیه این آیین به خبرنگاران گفت: احیاء و بهره‌برداری از اماکن و مراکز درمانی و شرکت در کار خیر از جمله سفارش خداوند به بندگان صالح خود است.

آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب خاطرنشان کرد: هر گامی که از سوی خیران برداشته شود زمینه را برای ارائه خدمات خیرخواهانه فراهم می‌کند.

وی بیان داشت: کمک به افراد نیازمند امری خداپسندانه و انسان‌دوستانه است و اثرات بسیار چشمگیری در اقشار جامعه می‌گذارد.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس نیز در ادامه این جلسه طی سخنانی بیان کرد: استان فارس در امر کارهای خیر به ویژه احداث مراکز درمانی از جایگاه برتری در کشور برخوردار است.

محمود تابنده خاطرنشان کرد: نگهداری بیماران روانی بسیار مشکل است و نیاز به مراقبت و ارائه خدمات پزشکی ویژه دارند.

وی با اشاره به اینکه برای توجه و رسیدگی به بیماران روانی نیاز به احداث 10 بیمارستان داریم، گفت: کمک و همیاری خیران برای احداث یک بیمارستان مجهز و بزرگ در استان فارس ضروری است.

انتهای پیام/2448/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول