اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشکده انرژی دانشگاه صنعتی کرمانشاه:

گرامیداشت 16 آذر، سندی بر حقانیت ایران است

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشکده انرژی دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: گرامیداشت 16 آذر، به عنوان روزی پرافتخار، سندی بر حقانیت ایران اسلامی و تقویت روحیه استکبار‌ستیزی در بین دانشجویان است.

گرامیداشت 16 آذر، سندی بر حقانیت ایران است

امین امیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن تبریک سالگرد روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره دانشجویان شهید اظهار داشت: روز دانشجو، روز یکی شدن فرهنگ‌ها، عدالت، پیشرفت و گام گذاشتن در حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امیری تصریح کرد: دانشجویان، کشتی‌بانان آینده کشور هستند و به همین دلیل از هم‌اکنون مسئولیت خطیر و مهمی برعهده دارند که باید با توکل بر خداوند متعال و بهره‌گیری از بیانات گوهربار مقام معظم رهبری خود را هر چه بیشتر برای ساختن آینده‌ای بهتر آماده کنند.

وی افزود: هدف نهایی دانشگاه صنعتی تربیت مهندسینی خوش فکر و توانا و از همه مهم‌تر یک شهروند توسعه یافته است که این توسعه‌یافتگی باید در تمام ارکان زندگی فرد خود را نشان دهد و گرامیداشت 16 آذر، به عنوان روزی پرافتخار، سندی بر حقانیت ایران اسلامی و تقویت روحیه استکبار‌ستیزی در بین آنان است.

انتهای پیام/2700/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول