اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان:

هدف دانشجویان پیشرفت کشور بر مبنای ارزش‌های اسلامی باشد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: دانشجویان در هر زمانی باید بنا بر تکلیف خود عمل کنند و برای رسیدن به این هدف می‌توانند همیشه پیشرفت کشور بر مبنای ارزش‌های اسلامی را آرمان اصلی خود قرار دهند.

هدف دانشجویان پیشرفت کشور بر مبنای ارزش‌های اسلامی باشد

محمد اسماعیل همدانی‌گلشن در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با توجه به تقارن امروز با روز دانشجو اظهار کرد: پیشرفت بر مبنای ارزش‌های اسلامی جزو اهداف راهبردی کشور است و با توجه به اینکه اصلاح سبک زندگی از جمله پارامترهای مهم در این زمینه محسوب می‌شود لازم است تمام ارگان‌های کشور برای برنامه‌ریزی در این زمینه اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه اصلاح سبک زندگی نیازمند کارهای فرهنگی و زمان‌بر است، افزود: بخش مهمی از اصلاح سبک زندگی بر پایه برنامه‌ریزی‌های فردی است اما دانشگاه صنعتی اصفهان نیز برنامه‌هایی در این زمینه دارد و از برگزاری گفتمان در این زمینه استقبال و حمایت می‌کند.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به رهنمود رهبر معظم انقلاب در زمینه برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه صنعتی اصفهان را می‌توان از جمله فعال‌ترین دانشگاه در این زمینه شمرد که در طول یک‌ ترم ده کرسی آزاداندیشی با موضوع‌های مختلف برگزار کرده است و چهار کرسی دیگر را تا پایان ترم در برنامه خود داریم.

وی ادامه داد: این کرسی‌ها در بارور کردن اندیشه سیاسی اجتماعی دانشجویان بسیار مؤثر است و به آنها کمک می‌کند تا توانایی‌های خود را بیش از پیش باور کنند.

همدانی گلشن درباره تفاوت بصیرت دانشجویان انقلابی و معاصر تاکید کرد: دانشجویان هر زمان با توجه به جریان‌ها و شرایط کشور وظایف متفاوتی دارند و اگر چه گاهی فراز و نشیب‌هایی در درک وظیفه وجود داشته است اما در مجموع  بصیرت دانشجویان همیشه نسبت به درک وظیفه خود مثبت بوده و هر سال پیشرفت بیشتری را در این زمینه شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه دانشجویان در هر زمانی باید تکلیف خود را شناخته و به آن عمل کنند، ادامه داد: اگر دانشجویان در هر برهه از زمان وظایف خود را در ک کنند و بدانند انتظار کشور و ملت در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی و دینی از آنها چیست می‌توانند پیشرفت خود و جامعه را رقم بزنند.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول